חדשות חוץמבזקים

מה קרה לנשיא טורקיה? עצר במפתיע את הריאיון והשידור הופסק

נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, התראיין אמש (שלישי) לכלי התקשרות במדינה Kanal 7 ו-Ülke TV בתוכנית "ספיישל בחירות הנשיא" לקראת הבחירות שיתקיימו ב-14 במאי ובמהלך השידור החי, עצר הנשיא את הריאיון. בקטע הווידאו שפורסם ברשתות החברתיות נראה המראיין, חסן אוזטורק, מפנה שאלה אל ארדואן, אך זה בסיום קם מכיסאו והשידור הופסק.

יש לציין כי גם תחילת התוכנית נדחתה בשעה וחצי, כאשר פורסם כי היא תתחיל בשעה 22:00 אך בפועל התחילה בשעה 23:30. כאמור, לאחר פחות מ-10 דקות השידור הופסק ורק לאחר הפסקה של כ-20 דקות דקות התחדש השידור ל-12 דקות נוספות. כששב הנשיא ארדואן התנצל ואמר: "אתמול והיום הייתה עבודת קמפיין אינטנסיבית, כנראה שחליתי."

היום פרסם הנשיא הטורקי הודעה בחשבון הטוויטר שלו: "היום, בעצת הרופאים, אנוח בבית. ברצוני להודות לכל אחד מאחיי ואחיותיי, אשר נשאו תפילה לשלומי בעקבות אי הנוחות הקלה שנגרמה לי במהלך השידור בשל עבודתי העמוסה. נמשיך בתכנית שלנו ממחר. אנו נמשיך לפעול כדי להביא את האומה האהובה שלנו להצלחה. בהזדמנות זו, אני מאחל לכל אזרחי המדינה בריאות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשעות האחרונות, מתרבים הדיווחים ברשתות החברתיות כי הנשיא הטורקי ארדואן פונה לבית החולים שם נבדק חשד שלקה באוטם שריר הלב. נדגיש כי לפי שעה אף אתר רשמי במדינה לא אישר את הדיווחים.

Back to top button