חדשות הארץמבזקים

כ-25,000 מבקרים בבנימין ביום העצמאות: "ממשיכים בדרך החלוצים"

מכל רחבי הארץ הגיעו מבקרים למתחמי העצמאות ברחבי בנימין. על פי רישומי הכניסות לאתרים הגיעו היום (רביעי) כ-25,000 אנשים, תושבי בנימין ואורחיהם ונהנו מפעילות מגוונת ומחניון צה"ל גדול.

זו השנה השנייה שמפיקה מועצת בנימין ומתנ"ס בנימין את אירועי העצמאות במתחמים שונים. השנה הוקם מתחם נוסף בגוש אדומים שם נערכה פעילות מדברית המתאימה עם מתקני אתגר. גם בשער בנימין הוצבו מתקני מתנפחים.

באתר המורשת שילה הקדומה נהנו המבקרים מחניון צה"ל גדול, מתקנים לילדים, סדנאות וסיורים במיצגי המשכן. בשער בנימין הוצבו מתחמי מתנפחים, ג'ימבורי ומתקני לונה פארק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בחוות שדה אפרים שבמערב בנימין המבקרים הגיעו לסדנאות ויצירות טבע עם פינות ליטוף, מופע חיות, רכיבה על סוסים, מעגל מתופפים וסיורי תצפית והדרכה. רבים ביקרו גם מסלולי הטבע והמעיינות באזור.

ראש המועצה ישראל גנץ עבר במהלך היום במתחמי החגיגות ואמר כי "מספר המבקרים הגדול הוא חגיגת עצמאות גדולה למדינת ישראל ולפיתוח ההתיישבות. אנחנו ממשיכים בדרך החלוצים בוני המדינה והארץ ושמחים לחגוג בלב הארץ את המשך התפתחותה של מדינת ישראל בארץ אבותינו. תודה לעובדי המתנ"ס והמועצה על המסירות למען התושבים שהובילה להצלחת הארועים"

צילום: מועצה אזורית בנימין
צילום: מועצה אזורית בנימין
צילום: מועצה אזורית בנימין

Back to top button