מבזקיםמשפטי/פלילי

במהלך חגיגות יום העצמאות: זוג נשדד באיומים בירושלים

החל מאמש (שלישי) התקיימו אירועים רבים ברחבי ירושלים, בית שמש וישובים נוספים באזור, כשעשרות אלפי אזרחים פקדו את מוקדי הבילוי. שוטרי משטרת ישראל, לוחמי מג"ב ומתנדבים רבים, נפרסו ברחבי המחוז ובפרט במוקדי בילוי ובמקומות הומי קהל לאבטחת האירועים השונים, המטיילים והחוגגים, לשמירת הסדר הציבורי ולמניעת פשיעה.

לפנות בוקר נעצר על ידי שוטרי סיור בתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים חשוד בן 20 תושב צור באהר שבמזרח ירושלים, זאת לאחר שעל פי החשד שדד באיומים זוג שישב להנאתו בגן העצמאות במרכז העיר ונטל מרשותם כסף וצרור מפתחות. מיד לאחר המעשה, נמלט החשוד רגלית מהמקום ובסריקות שבוצעו אותר החשוד במעשה ונעצר על ידי השוטרים. ברשותו אותרו המפתחות וסכום הכסף שנטל מרשותם של בני הזוג. החשוד שנעצר, הועבר לחקירה בתחנת לב הבירה.

בנוסף שוטרי יחידות התנועה במחוז ירושלים הכווינו את ציבור הנהגים ופעלו לביצוע אכיפת תנועה. עשרות נהגים וכלי רכב נבדקו תוך מיקוד בעבירות התעבורה החמורות ובמטרה להבטיח את שלומם של ציבור משתמשי הדרך. בתוך כך, נתפסו על ידי השוטרים שני נהגים שבגופם רמת אלכוהול גבוהה בניגוד לחוק: 650 ו-510 מיקרוגרם בליטר אוויר נשוף, והחל נגדם הליך דין תעבורתי בהתאם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן, ערך הלילה סיור במערכי השיטור השונים ובמתחמי הבילוי וההופעות במרכז ירושלים יחד עם מפקדי המערכים, שם פגש בשוטרים ובאזרחים רבים ועמד מקרוב אחר ההיערכות המשטרתית המוגברת בבירה. בתדרוך שקיים בשטח עם המפקדים אמר ממ״ז ירושלים: ״רבים מגיעים לירושלים ולמוקדי הבילוי בעיר לחגוג את עצמאות מדינת ישראל, ומשימתנו המרכזית היא להקנות להם ביטחון, לשמור עליהם ולהבטיח שכולם יחזרו הביתה בשלום״.

גם לאורך היום תימשך ההיערכות והפעילות המשטרתית המוגברת, ותתמקד בפארקים, במוקדי הבילוי השונים ובמקומות הקדושים, במטרה לשמור על ביטחונם של החוגגים, המטיילים והמבקרים במחוז ירושלים, לשמור על הסדר הציבורי ולהעניק שירותי משטרה מיטביים לציבור הרחב.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button