צרכנות

כל מה שרציתם לדעת על ESIM

קרדיט לתמונות FREEPIK

תכנון נסיעה לחו"ל כרוך ביצירת התאמות ורכישת שירותים וכלים במספר תחומים, דוגמת פתרונות תקשורת, רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל מתאים, ווידוא דרישות הכניסה והשהות ליעדי הנסיעה והסדרת אשרות ומסמכים ועוד. חלפו הימים בהם הטסים לחו"ל והתיירים הרבים הסתמכו על התקשרות עם בני משפחה וחברים בישראל באמצעות שיחות מוגבלות ויקרות מטלפוניים ציבוריים, או שיחות בעלות מופקעת אף יותר מן המלון, וכיום נסיעה לחו"ל מתבצעת עם הטלפון החכם האישי, תוך רכישת חבילות תקשורת המאפשרות זמינות מלאה ונגישות, הן באמצעות שיחות טלפון והן באמצעות תקשורת דיגיטלית: שליחת הודעות, שיתוף תמונות, נגישות לרשתות חברתיות ועוד. חשיבות רכישה והתאמה של פתרונות תקשורת לחו"ל, מלבד הצורך בשמירה על קשר עם בני משפחה וחברים בישראל, נוגעת גם לצורך בשימוש באפליקציות ועזרים המשדרגים את חוויית הביקור והטיול במקום זר, דוגמת: האפשרות להתחבר ולהתמצא באמצעות תכנות מיקום ניווט (WAZE ואחרות), אפליקציות לאיתור אטרקציות, כרטיסים, מסעדות, שווקים ועוד.

Esim-   הפתרון החכם והמתקדם לרכישת חבילות גלישה בחו"ל

בעבר רכישה של חבילות גלישה בחול היו כרוכות בצורך להחליף את כרטיס ה-SIM במכשיר באופן פיזי, ולבצע התחברות בחו"ל לספק המקומי, לצורך תקשורת סלולארית ושימוש בחבילת גלישה. חברות הסלולר וייצור המכשירים נתנו מענה לצורך זה תוך שיפור ניכר בחוויית השירות והשימוש, באמצעות התקנת eSIM , כרטיס סים מובנה במכשיר, שאינו נשלף ואינו נדרש להחלפה, ומותאם לחיבור לרשתות ולחברות במדינות רבות בעולם.

יתרונות השימוש ב- ESIM:

נוחות- בראש ובראשונה כרטיס esim מספק נוחות למשתמשים. אין צורך בקבלת כרטיס פיזי מן החברה הסלולרית, איסוף הכרטיס באופן עצמאי, קבלתו על ידי שליח, או חיפוש אחר עמדת שירותי החברה בשדה התעופה בטרם הטיסה. הכרטיס קיים במכשיר, מובנה וקבוע, ועם רכישת חבילת גלישה בחול מופעל על ידי הספק. הפעלת הכרטיס והגדרת המכשיר לביצוע התאימות מתבצע על ידי הלקוח בקלות, במכשיר הנייד הנתמך בעברית, תוך סריקת קוד QR באפליקציה מובנית וחיבור אוטומטי ומהיר לחברת התקשורת. במקרה הצורך ניתן לקבל ליווי והדרכה טלפונית מטעם הספק, לווידוא החיבור והתפעול כראוי. עלות- כאשר חברות התקשורת והסלולר אינן נדרשות בעלויות הייצור והשילוח של כרטיסים פיזיים, גם עלויות חבילות הגלישה בחו"ל מושפעות מכך, ומספקות חבילות גלישה ותקשורת במחירים נוחים ומוזלים יותר. יתרון נוסף המשפיע על מחיר החבילות הוא התחרותיות- שמתגברת כאשר הלקוח אינו תלוי בכרטיס הסים הקיים והחברה הסלולרית בה הוא מנוי, ויכול לבצע השוואת מחירים, מבצעים והטבות אל מול מגוון רחב של ספקים בארץ ובחו"ל. תחרותיות זו מביאה את הספקים להילחם על לב הלקוח, ובעיקר על כיסו, באמצעות הצגת חבילות גלישה בחול וחבילות תקשורת משתלמות במיוחד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כיצד ניתן לברר האם קיים כרטיס ESIM במכשיר הנייד

יצרני המכשירים הסלולריים נוטים להנחיל את הפיתוחים והטכנולוגיות המתקדמות בתחום התקשורת כסטנדרט אחיד ובסיסי במכשירי הדגל החדישים. מרבית הסיכויים כי כל מכשיר סלולרי שנרכש בשנתיים האחרונות יכלול בתוכו esim מובנה. ניתן להיכנס לאתר היצרן ברשת ולמפרט המכשיר לבירור האם קיים כרטיס ESIM בדגם האמור. ברכישת מכשיר סלולרי חדש מומלץ לברר מראש אל מול הספק כי המכשיר כולל את הכרטיס המובנה.

באילו מדינות פעיל כרטיס ESIM?

כרטיס ESIM פועל בלמעלה מ-200 מדינות בעולם, בניהן מדינות ארה"ב, אירופה ומדינות רבות במזרח הרחוק. בעת רכישת חבילות גלישה לחול וחבילות תקשורת, נציג החברה יבצע בירור אל מול הלקוח בנוגע ליעד הנסיעה, ויספק את המידע הנדרש לגבי תאימות המכשיר לחבילות המופעלות באמצעות ESIM/

Back to top button