חדשות הארץמבזקים

בנה של חברת הכנסת נגד דבריה: "אינני מאמין שיש לגדף אדם"

בנה של חברת הכנסת ממפלגת הליכוד, טלי גוטליב, קיבלה היום (שני) ביקורת קטנה ממקור לא צפוי, הלא הוא לא אחר מאשר בנה, יהונתן. הוא התייחס לדבריה של אמו לאחר פטירתו של יהונתן גפן, כשאמרה שהוא "ייצג שתיינות, סמים ופריצות".

״לפעמים אמא יקרה אני איתך ולפעמים אני לא." פתח את דבריו גנה של חברת הכנסת והוסיף, "מקרה זה הוא אחד מהם; אני אינני מאמין שיש לגדף אדם, לא בחייו ובטח לא במותו, מר גפן היקר לא שותף לדעותיך ולא היה אדם שפוליטית את מחוברת אליו או בכלל היית מתחברת, על זה אין אנו חולקים. יהונתן גפן, מבחינה תרבותית, לא פוליטית, נחשב לנכס צאן ברזל; שיריו ויצירותיו מלוות את העם שנים רבות וככל הנראה ימשיכו."

עוד כתב: "זוכרת את הביקור שלך אצלי בבארי? בדירת חדר שלי בקיבוץ לפני כשנה שנה וחצי? באת אלי והאזנו ביחד בפטיפון שלי פעמיים ברצף לכל התקליט של הכבש השישה עשר, צד א וצד ב ושוב פעם ככה, נהנינו וחווינו. אמא יקרה שלי, זכותך לדעותייך, זכותך להתבטא כראות עינייך, כל עוד את שלמה עם דבריך ומעשיך אני איתך ואתמוך בך לעד. כמו שאני אוהב לעשות אני מצידי מציג זווית הסתכלות חדשה על סיטואציה, לעולם לא אתן על אדם אחר את דעתי בכוח, רק אציג מחשבה חדשה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
טלי גוטליב - ניסים ואטורי
ארכיון. צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

Back to top button