מבזקיםמשפטי/פלילי

הירי לעבר ראש העיר ורצח המאבטח: מפקד המחוז קבע – החקירה בראש סדר העדיפות

שוטרי תחנת טייבה פתחו הלילה (שישי) בחקירת אירוע ירי לעבר ביתו של ראש העיר, במסגרתו נורה מאבטח במבנה הסמוך ומותו נקבע לאחר זמן קצר במרכז הרפואי.

מפקד מחוז מרכז- ניצב אבי ביטון קיים הערכת מצב מיוחדת בשטח, בה סקרו בפניו את נסיבות האירוע, לרבות אירוע ירי קודם לפני כחודש לעבר בית ראש העיר, לצד איסוף ממצאים בשטח וכן פעולות חקירה נדרשות בהמשך.

בנוסף, ערך הממ"ז פגישה עם ראש העיר, במסגרתה עדכון אותו בדבר חקירה מואצת אשר מנוהלת ביחידת העילית של מחוז מרכז, נוכח חומרת האירוע והנסיבות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מפקד המחוז קבע את החקירה בראש סדר העדיפות המחוזי בשל חומרת האירוע ובהתאם הטיל את החקירה על היחידה המרכזית במחוז, כאשר כלל המערכים הרלוונטים יעמדו לרשות היחידה החוקרת.

שר הפנים משה ארבל הגיב לאירוע הקשה: ״איום על נבחרי הציבור בשלטון המקומי הוא איום על הדמוקרטיה הישראלית. הרצח המזעזע הלילה בטייבה בו נרצח מאבטח ראש העיר הוא קריאת השכמה למשטרת ישראל ולשירות הביטחון הכללי לשמור על יכולות נבחרי הציבור במדינה דמוקרטית לבצע את המשימות המוטלות עליהם ללא מורא. אני מחזק את ידיו של ראש העיר טייבה עו״ד שועאע מנצור ופניתי הבוקר למפכ״ל המשטרה בדרישה לתגבר את האבטחה סביב נבחרי ציבור מאויימים ובכוונתי לעקוב מקרוב אחר ביצוע דרישה זו״.

זירת אירוע - אירוע ירי - רצח - זירה - טייבה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button