חדשות הארץמבזקים

שרי עוצמה יהודית במקום הפיגוע: "את הטרור צריך להכניע"

שרי עוצמה יהודית, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, שר הנגב הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף, שר המורשת עמיחי אליהו הגיעו יחד עם ראש המועצה האזורית בקעת הירדן דוד אלחייני לצומת חמרה בבקעה שבה נרצחו בפיגוע הדמים האחיות רינה ומאיה והאם לוסי די הי"ד.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר: "הגיע הזמן להפסיק לדבר במושגים של הכלה והבנה, את הטרור צריך להכניע ולהכריע, יש עוד המון מה לתקן. המסר שלנו פה היום לתושבי הבקעה, תמשיכו ותפעלו, אנחנו כאן בכדי להיות הגב שלכם".

לסיום נשא דברים שר המורשת הרב עמיחי אליהו ואמר: "נענתי לקריאת חברי למפלגה לפעול למען פיתוח בקעת הירדן וחיזוק ההתיישבות היהודית במקום. משרד המורשת יממן פיתוח של מספר פרויקטים באיזור ביניהם הקמת שני מרכזי מבקרים בבקעה יחד עם הצלת אתר הסרטבה. הם מנסים לגדוע חיים, אך אנו נפעל להוסיף חיים, עם ישראל חי, והוא ינצח. אנחנו אומרים מהמקום הזה לאויבים שלנו, אין לכם שום סיכוי, לא תצליחו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש המועצה דויד אלחייני אמר, "בעת הזאת זה הזמן שלנו, להרים את הראש. כי אלה שרוצים ברעתנו, רוצים להפחיד אותנו, אבל אנחנו לא פוחדים. נמשיך לנסוע בצירים , נמשיך לקלוט משפחות ולפתח את הבקעה, כי זה הציווי שלנו!"

שרי עוצמה יהודית
צילום: דוברות עוצמה יהודית
שרי עוצמה יהודית
צילום: דוברות עוצמה יהודית
צילום: דוברות עוצמה יהודית
איתמר בן גביר
צילום: דוברות עוצמה יהודית

Back to top button