חדשות הארץמבזקים

בשורה משמחת מתאילנד: פצוע הפיגוע מלפני שנתיים החל להזיז את רגליו

בניה פרץ, אשר נפצע בפיגוע בצומת תפוח לפני כשנתיים, ועבר ניתוח ייחודי בתאילנד, החל להזיז את רגליו. עופר אביו של בניה עדכן את ראש מועצת שומרון יוסי דגן המלווה את המשפחה בבשורות המשמחות והעביר אליו תיעוד של התנועות הראשונות ברגליו של בניה. מיד לאחר מכן קיים בניה עם ראש המועצה שיחת זום מרגשת, בה חיזק דגן את בניה.

בניה הודה בזום לדגן על החיזוקים ואמר "קשה לי קצת לקלוט את הסיטואציה, אני מאוד נרגש. באתי לפה בשביל לתת הכל כדי שאוכל לחזור ללכת וברוך ה' רואים התקדמות. תודה לכל עם ישראל על התפילות והחיזוקים".

יוסי דגן אמר לבניה בשיחתם: "ראיתי את הסרטונים מאביך שאתה מתחיל להזיז את הרגליים ופשוט התחלתי לבכות. אתה מרגש את כל תושבי השומרון יחד עם כל עם ישראל. אתה גיבור ישראל אמיתי. לראות את החיוך והאמונה שלך ועם כל הקושי מתחיל להזיז את הרגליים זה רגע אדיר. בעזרת ה' אנחנו עוד נרוץ יחד. בע"ה אתה תתראה שבדיוק כמו שדיברת בבית החולים אחרי הפיגוע, על החלום שלך, אתה תתגייס ותהיה לוחם ביחידה מובחרת כפי שרצית וכפי שלמדת בישיבה באיתמר. אתה מחזק את כולנו, כל עם ישראל בתפילות ובתקוות להחלמתך, אוהבים ומעריצים אותך", אמר דגן לפרץ.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

צביקי גולדברג שהוביל את קמפיין גיוס ההמונים, אשר אפשר לפרץ לעמוד בהוצאות הניתוח המורכב בתאילנד התרגש מהצלחת הניתוח "אנו מקבלים מאות פניות במדיות השונות של דרישה בשלומו של בניה, עם ישראל דואג ומבקש לדעת שהמסע של בניה מתקדם. התזוזות הראשונות מרגשות מאד ומעידות על תחילתו של המסע לחזרה לחיים".

בניה יצא לפני כשבוע לטיפול בתאילנד כשהוא מלווה באביו ובשני חברים קרובים, בני המחזור שלו מהישיבה באיתמר, חברים ובני משפחתו באו לנתב"ג ללוות אותו לכבש המטוס. בניה צפוי כעת לעבור שיקום של חודשים ארוכים בתאילנד אשר לאחריהם ישוב לישראל.

צילום: רועי חדי
צילום: רועי חדי

Back to top button