חדשות הארץמבזקים

נתניהו בביקור במפעל של סינרג'י בשדרות: "עוטף עזה זה עוטף ישראל"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ביקר הערב (חמישי) במפעל של חברת סינרג'י כבלים בשדרות. רה"מ סייר במפעל ייצור הכבלים למתח גבוה וקיבל הסברים במעבדות הבדיקה. באירוע השתתפו גם ראש עיריית שדרות אלון דווידי, ח"כ חנוך מילבסקי, ח"כ אליהו דלל, נשיא התאחדות התעשיינים ד"ר רון תומר, מנכ"ל משרד רה"מ יוסי שלי, בעלי חברת סינרג'י כבלים רונן אלעד, מנכ"ל חברת סינרג'י כבלים רונן יחזקאל ועובדי המפעל.

מדברי ראש הממשלה נתניהו: "אני מאוד נרגש מהביקור הזה, כי כל פעם שאני בא לשדרות ועוטף עזה אני רואה את ההתפתחות העצומה. יש לנו בעשור האחרון 70% גידול באוכלוסייה כאן. זה לא מתבטא רק בכבישים, בתחנת הרכבת, בשיפורים אחרים בתחבורה, בהכפלה של אלפי יחידות דיור – אלא גם בתעשייה. יש פה תעשייה במובן המקורי והטוב שלה. של יצירת מוצרים שמסייעים לצמיחת התשתית הכלכלית שלנו. אני מתרשם מאוד מהמפעל הזה, יש לו עבר גדול. הוא נבנה בשנות השלושים, והוא מתעדכן עם הטכנולוגיה העדכנית ביותר."

"כל טכנולוגיה כזאת בסוף מופעלת על ידי אנשים, היא מופעלת על ידכם. אני מעריך קודם כל את העבודה שאתם עושים. אני מעריך את העובדה שאתם עושים את העבודה הזאת כאן, מול שכנים שרוצים לעקור אותנו. הגידול העצום הוא התשובה ההולמת לטרור. התשובה ההולמת לטרור, זה להלום בטרוריסטים – ועשינו את זה בכמה וכמה מבצעים חזקים מאוד שתמיד צריך לחדש אותם, כי זה האופי של השכנים האלה – והדבר השני, זה באמת לנטוע עמוק את השורשים שלנו בארץ. זה אומר גם בהתיישבות, גם בתעשייה וגם בעבודה." הוסיף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום, אמר: "אני רוצה פשוט, להודות לכם על מה שאתם עושים לא רק למען המפעל החשוב הזה, ולא רק למען היישוב החשוב הזה, אלא למען חבל הארץ החשוב הזה במדינה שלנו. עוטף עזה זה עוטף ישראל. אתם תורמים לביטחון ישראל ולכלכלת ישראל. תודה לכם מקרב לב".

צילום: חיים צח, לע"מ
צילום: חיים צח, לע"מ
צילום: חיים צח, לע"מ
צילום: חיים צח, לע"מ
צילום: חיים צח, לע"מ
צילום: חיים צח, לע"מ
צילום: חיים צח, לע"מ

Back to top button