חדשות הארץמבזקים

נשיא התאחדות התעשיינים על החלטת הממשלה: "זוהי ציונות כלכלית"

נשיא התאחדות התעשיינים ויו״ר נשיאות המעסיקים והעסקים, ד״ר רון תומר, שהשתתף בביקור ראש הממשלה היום (חמישי) בחברת סינרג׳י בשדרות, בירך על החלטת הממשלה לחיזוק החוסן האזרחי בעוטף עזה, במסגרתה יפעלו גם לפיתוח כלכלי של האזור, יקימו אזורי תעשייה ויעניקו תמריצים להשקעה. במסגרת תוכנית זו הממשלה אישרה גם להחזיר לעסקים בעוטף עזה תעדוף נוסף במכרזים ממשלתיים, אחרי 3 שנים שבהם התעדוף בוטל.

״החלטה זו תחזק את התעשייה הישראלית כמנוע הצמיחה המרכזי במרחב, תיצור חוסן לאומי ותחזק את הכלכלה האזורית." אמר הנשיא והוסיף, "זוהי הציונות של ימינו. ציונות כלכלית שבונה את המדינה, מספקת ביטחון לאומי, עצמאות ופרנסה לעשרות אלפי משפחות באזור. החלטה זו אשר כוללת גם תעדוף נוסף במכרזים ממשלתיים, תחזק הרבה מאוד עסקים בעוטף ותעודד נוספים להגיע לדרום."

עוד אמר תומר: "עלינו לזכור כי החברות בעוטף עזה פועלות בתנאים קשים מאוד. לעיתים קרובות, קרובות מדי, החברות מוצאות את עצמן ממשיכות לעבוד תחת מטחי טילים ואזעקות, בתנאי מחסור של עובדים וציוד, עם הגבלות בדרכים וחוסר וודאות ביטחוני וכלכלי. הטבה זו יכולה לעזור להם לעבור תקופות קשות אלו בהצלחה ולתמרץ אותן להמשיך ולצמוח למרות כל הקשיים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ד״ר רון תומר - נשיא התאחדות התעשיינים
ארכיון. צילום: עודד קרני
Back to top button