מבזקיםצבא וביטחון

השר בן גביר בטקס הענקת דרגות במשטרה: מצפה מכולם לממש את המדיניות שלי

"ממקבלי הדרגות והתפקידים ושאני ממנה היום, אני מצפה לממש את המדיניות שלי ואת הנחיות המפכ"ל. והמדיניות שלי ברורה, להשיב את הביטחון האישי, לחתור למגע אל מול אויבנו, לטפל בנחישות בפשיעה, למגר את עבירות ה"פרוטקשן", את השימוש בנשק הלא החוקי ולהחזיר את תחושת הביטחון, לדרום, לצפון ולכל מדינת ישראל" – כך לפני זמן קצר (חמישי) אמר השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, בטקס הענקת דרגות במשטרה.

בטקס במטה הארצי בירושלים נכנס רשמית לתפקידו סגן המפקח הכללי החדש ניצב אבשלום פלד שהחליף את הסגן הפורש ניצב דוד ביטן.

בן גביר נשא נאום קצר ואמר: "בחודשים הספורים כשר לביטחון לאומי ראיתי והוקרתי את עוז הרוח של השוטרים – היתה לי הזכות לבקר את שני לוחמי הימ"מ שלחמו ונפגעו בג'נין. שמענו כולנו על האומץ והחתירה למגע של שוטרים בתפקיד ובחופש, שנטרלו מחבלים נפשעים בנווה יעקב, בשכונת רמות, בתל אביב, בשער השלשלת בעיר העתיקה. אשרי המדינה שאלו שוטריה. עצמאות אמיתית היא היכולת לאפשר לכל אחד ואחת מאיתנו ולילדינו, לישון בשלווה בלילה וללכת בבטחה בכל מקום במדינת ישראל. זו המחויבות הראשונה במעלה שלי לציבור, זו השליחות שלי, ובכוונתי לעשות הכל כדי לממש אותה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השר חתם על שורה של מינויים בכירים במשטרת ישראל: נצ"מ רונן עובדיה יועלה לדרגת תנ"צ וימונה לתפקיד מפקד מרחב ציון, נצ"מ מנחם בנימין יועלה לדרגת תנ"צ וימונה לתפקיד מפקד יאחב"ל, נצ"מ נועם שקל יועלה לדרגת תנ"צ וימונה לתפקיד סגן ראש אגף הדרכה, נצ"מ אברהם פרנקל יועלה לדרגת תנ"צ וימונה לתפקיד נשיא בית הדין למשמעת, נצ"מ אבי דניאלי יועלה לדרגת תנ"צ וימונה לתפקיד מפקד מרחב עמקים.

צילום: משטרת ישראל

Back to top button