מבזקיםתאונות דרכים

הרוג ושני פצועים קשה בתאונה ליד קיבוץ דורות

אדם אחד נהרג ושניים נוספים נפצעו קשה בתאונת דרכים שארעה לפני זמן קצר (רביעי) בכביש 334 סמוך לקיבוץ דורות. לזירת התאונה הוזעקו לוחמי אש מתחנת שדרות שביצעו פעולות חילוץ של לכוד ברכב. מפקד המשמרת רשף טל גולדשטיין: "מדובר בתאונה בין שני רכבים שאחד הרכבים היה הפוך ובו היה הלכוד שחולץ. הפצועים הועברו לטיפול רפואי עם מסוק שנחת סמוך לזירת התאונה. מדובר בכביש בו ישנם תאונות רבות שלצערנו מסתיימות בתוצאות טראגיות".

חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר כבן 60 ופינו לבי"ח סורוקה 2 פצועים, בהם: 1 קשה, גבר בן 20 עם חבלת רב מערכתית במסוק מד"א-הצלה אייר ו-1 בינוני, גבר כבן 25 עם חבלות בראש ובגפיים בניידת טיפול נמרץ של מד"א.

חובש רפואת חירום במד"א גל צלח סיפר: "כשהגענו למקום ראינו רכב שעולה באש ובסמוך אליו רכב הפוך על חלקו הקדמי ורכב נוסף עם פגיעות פח קלות. גבר כבן 60 נלכד ברכב שהיה על חלקו הקדמי כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ולאחר פעולות חילוץ נאלצנו לקבוע את מותו. 2 פצועים שנפצעו באורח קשה ובינוני שכבו על הכביש כשהם בהכרה, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם לבית החולים כשאחד מהם מפונה במסוק מד"א-הצלה אייר, והשני בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים. נוסעי הרכב השלישי לא נזקקו לטיפול רפואי"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בוחני תאונות הדרכים של המשטרה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

תאונה קטלנית ליד דורות
צילום: תיעוד מבצעי כיבוי אש דרום
תאונה ליד דורות
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
תאונה קטלנית ליד דורות
צילום: איחוד הצלה
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button