חדשות הארץמבזקים

בת 17 בלבד: מתנדבת "השומר החדש" נבחרה להדליק משואה

השרה מירי רגב, הממונה על אירועי שנת ה-75 למדינת ישראל, הודיעה היום (ראשון) לרעות עמיחי בת ה-17 מהמושב נטע בחבל לכיש, מתנדבת ארגון השומר החדש, כי בחרה בה מקרב מומלצי הועדה הציבורית המייעצת להשיא משואה בהר הרצל ביום העצמאות.

"השומר החדש" הינו ארגון חברתי חינוכי וציוני שהוקם בשנת 2007 על ידי קבוצת מתנדבים אוהבי הארץ בכדי לסייע ולהעצים חקלאים וגורמי אכיפה בשמירה על אדמות המדינה ובמקביל לחבר את תושבי הארץ כולה, בדגש על הדור הצעיר, לאדמה, לאהבת הארץ , ציונית וערבות הדדית

מאז היווסדו בשנת 2007 מוביל הארגון עשרות אלפי ישראלים בפעולות התנדבות חקלאית מגוונת לצד פעילויות חינוכיות שערכי העמל, הערבות ההדדית, האומץ האזרחי ואהבת הארץ הן עמודי התווך שלהן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רעות מתנדבת בשומר החדש למעלה משלוש שנים, ופעילה בתכנית מנהיגות צעירה של השומר החדש על שם אלכסנדר זייד. היא נבחר על ידי ראשי הארגון לייצג את אלפי המתנדבים.

השרה רגב מסרה: "רעות וחבריה בארגון השומר החדש מסמלים את כל מה שטוב ויפה בחברה הישראלית – אהבת הארץ, ציונות וערבות הדדית. רעות היא ההוכחה שדור העתיד של מדינת ישראל הוא דור נפלא, ואני גאה בה מאוד".

רעות הגיבה לבחירה בה: "אני גאה ומתרגשת להדליק משואה בטקס יום העצמאות בשם ארגון השומר החדש, זוהי זכות גדולה עבורי. אני מתנדבת בארגון מזה שלוש שנים ופעילה בתכנית המנהיגות על שם 'אלכסנדר זייד' ורואה מדי יום את תרומתו האדירה של הארגון בסיוע אלפי מתנדבים, צעירים וצעירות, הפועלים לשמירה וסיוע יומיומי למען חקלאי ישראל. יחד עם בני ובנות נוער, חילונים, דתיים, מהמרחב הכפרי ומהערים אנחנו פועלים מתוך שליחות לקידום ערכי הערבות ההדדית, הציונות ואהבת הארץ".

רעות עמיחי - מדליקת משואה - מתנדבת השומר הצעיר
צילום: איתן גאל-דור

Back to top button