מבזקיםצבא וביטחון

הכתב הצבאי חשף מבצע חשאי בלבנון: "נסראללה יודע היטב מה נפגע"

אמיר בר שלום, הכתב הצבאי של גלי צה"ל, חשף היום (ראשון) בתוכניתו של רפי רשף בערוץ 12, כי כוח צה"ל ככל הנראה ערך פעילות מבצעית בלבנון שפגעה בחיזבאללה.

בר שלום התייחס להערותיו של חסן נסראללה ביום שישי בהן טען שהתקיפה הישראלית בלבנון "היא בדיחה".

הכתב אמר לרשף: "הצדק 110% בצד של נתניהו […] מי שלא אומר פה אמת זה נסראללה. אם מישהו חשב שהתגובה הישראלית הייתה אותה הפצצה אווירית באזור דרום צור לא רחוק ממחנות הפליטים, אז זו הייתה תגובה ישראלית כלפי חמאס, אבל הייתה תגובה ישראלית אחרת שכאבה מאוד לנסראללה, היא לא הייתה מהאוויר, היא הייתה מהקרקע, מתי מעט מסביבתו של נסראללה יודעים על הפגיעה הזו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתגובה לדברים אלו אמר רשף: "אתה מבין שאתה פותח פה תיבת פנדורה שלא נדע, כי דובר צה"ל לא דיווח על שום פגיעה בכוחות של נסראללה".

לזה הגיב בר שלום: "מה שמותר לראש ממשלה אסור לדובר צה"ל. […] ראש הממשלה חיכה שלושה ימים, רמז בנאום הראשון ביום חמישי, בערוץ 14 הוא הלך עוד צעד אחד כדי לראות מה תהיה התגובה של נסראללה. […] זו פעולה שקוראים לה בלשון המבצעית מ"מ – מבצעים מיוחדים, מהקרקע, אפילו סביבתו של נסראללה לא כולה מודעת למה נפגע, נסראללה עצמו יודע היטב מה נפגע, בחר להתעלם מזה. […] שלושה מקורות שונים אישרו את העניין הזה, ישראל במבצע מיוחד פגעה במטרה איכותית בסביבתו של נסראללה, הוא מודע לזה, הוא לא התייחס לזה ביודעין".

פעילות מבצעית - חיילים - לוחמים - לילה
ארכיון. צילום: דובר צה"ל

 

Back to top button