מבזקיםפוליטי / מדיני

בני גנץ: "שאף אחד לא יספר לכם סיפורים על דילים שנסגרים במחשכים, זה שקר"

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ הגיע הערב (ראשון) יחד עם חבר הכנסת חילי טרופר לכנס במודיעין, בהשתתפות אלעד שמעונוביץ' המשנה לראש העיר מודיעין ומאות פעילים ותומכי המפלגה ותושבי העיר והסביבה.

גנץ אמר בכנס: "בקמפיין בחירות האחרון היו מגוון נושאים על השולחן: המשילות, ביטחון פנים, יוקר מחיה, וכמובן ביטחון. החלטת הקואליציה לקדם חקיקה אנטי דמוקרטית לא היתה על השולחן ופגיעה בדמוקרטיה לא מקובלת על רוב אזרחי ישראל. אני לא מוכן לוותר על מילימטר אחד מהדמוקרטיה הישראלית, שאף אחד לא יספר לכם סיפורים על כביכול דילים שנסגרים במחשכים, זה שקר. אני מאוד רוצה להגיע להסכמות שיחזקו את הדמוקרטיה וישרתו את כל החברה – ואעשה הכל כדי שבמדינת ישראל לא יהיה כזה דבר אויבים אחד של השני מבפנים. אקדיש את כל המאמצים כדי שזה לעולם לא יקרה".

גם חבר הכנסת טרופר נאם בכנס ואמר: "אנחנו רואים את הסקרים האחרונים ולא מתבשמים מהם, אבל בעיקר מבינים שיש כאן מגמה ושיש דרישה בעם לדרך שלנו. היינו הראשונים לקרוא להידברות, שילמנו על כך גם מחירים אבל המשכנו בדרך שלנו, לא כי עשינו סקרים וראינו שזה יביא לנו מנדטים, אלא כי באמת האמנו שזו הדרך הנכונה והיום אנחנו רואים שלא טעינו. הקרדיט לעצירת החקיקה כולה של הציבור, חלק גדול מההצלחה הזו נבעה מההתרחבות לקהלים רחבים יותר, מה שחשוב עכשיו זה להתמקד במשימה הגדולה שלנו וזה לחבר אלינו ציבורים גדולים עוד יותר בחברה הישראלית".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
בני גנץ - המחנה הממלכתי - כנס במודיעין - קהל
צילום: חורחה נובומינסקי
בני גנץ - המחנה הממלכתי - כנס במודיעין
צילום: חורחה נובומינסקי
 חילי טרופר - המחנה הממלכתי - כנס במודיעין
צילום: חורחה נובומינסקי
בני גנץ - המחנה הממלכתי - כנס במודיעין
צילום: חורחה נובומינסקי
בני גנץ - המחנה הממלכתי - כנס במודיעין
צילום: חורחה נובומינסקי

Back to top button