צרכנות

ראיון עם ד״ר איאד נאסר על כל מה שרציתם לדעת בנושא כתרים לשיניים

קרדיט לתמונות FREEPIK

אם יש טיפול שיניים שרבים מאיתנו עברנו בשלב כזה או אחר של החיים, זה כמובן טיפול שכולל התקנת כתר. דוקטור איאד נאסר מסביר לנו מה זה למעשה כתר לשיניים. בפועל אנחנו רואים שמדובר על יחידה חיצונית שמחברים לשן, והתפקיד שלה יכול להיות הן לתקן את המראה של השן והן לתקן את התפקוד שלה. יכולות להיות לא מעט סיבות שבגללן נרצה להתקין כתר לשיניים. למשל, אם אדם עבר תאונה כלשהו ונשברה לו השן או חלק ממנה. יש גם מקרים שבהם השן ספגה ריקבון ולכן התקנה של כתר יכולה לתקן את המצב. כיוון שמדובר על טיפול מאוד נפוץ, זה טבעי שנראה שינויים רבים ושל אפשרויות של כתרים בימינו. לכן, אם גם אתם זקוקים, מסיבה כזו או אחרת, להתקנת כתר חדש, כדאי יהיה לבדוק באיזו אפשרות אתם בוחרים.

ד״ר איאד נאסר מסביר על סוגי הכתרים השונים

איש מקצוע רציני כמו ד״ר איאד נאסר שעוסק בתחום רפואת השיניים יודע לומר בעצמו: קיימים היום אינספור כתרים. לכן, אם אתם רוצים או צריכים לעשות כתר אצל רופא שיניים, רצוי שתדעו באיזו אפשרות אתם בוחרים ומה בדיוק אתם מעדיפים. למשל האם אתם רוצים שזה יהיה כתר מתכת יצוק? היתרון של כתרים כאלה זו העובדה שהם מאוד עמידים. הם מחזיקים מעמד לעשרות שנים ולכן טבעי שתהיה להם הצלחה. מצד שני, הבעיה איתם קשורה לצבע: אי אפשר להסתיר אותם ולכן אנשים רבים מוותרים על האופציה הזאת. כתר נוסף שכדאי להכיר הוא כתר חרסינה פורצלן מאוחים למתכת. על פי ד״ר איאד נאסר הם מהווים אופציה נהדרת עבור השיניים הקדמיות.

מה זה כתר זירקוניה?

אי אפשר לדבר על כתרים שניתן לעשות במרפאה של ד״ר איאד נאסר ולא לדבר גם על כתרי זירקוניה. למעשה, כאשר מדברים על כתרי זירקוניה מדברים על כתר שעשוי מחומר שעונה לשם זירקונים. זה חומר קרמי, והיתרונות שלו ברורים: הוא מאוד חזק ועמיד. בנוסף, בעזרת כתרים כאלה אפשר גם להשיג מראה טבעי, מה שגורם לכך שאיש לא יידע שעברתם טיפול שכולל כתר. הם בעלי התאמה ביולוגית נהדרת במפגש עם החניכיים, כך שמכל הבחינות ברור מדוע כתרים כאלה זוכים להצלחה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כיצד לבחור כתר לשיניים?

כפי שניתן לראות, וכפי שמספר לנו דוקטור איאד נאסר, לא חסרים כתרים לשיניים. חלקם נחשבים למוצלחים יותר ואילו אחרים נחשבים לפחות פופולאריים. לכן עולה השאלה הטבעית: כיצד נוכל לבחור את הכתר הנכון? והאם יש כתר אחד שיכול להתאים לכולם? האמת היא, שלא. יש כמה גורמים שיכולים להשפיע על ההחלטה באיזה כתר אתם מעוניינים.

למשל, על כמה עומד התקציב שלכם? לכל כתר יש מחיר מעט שונה, ולא כולנו נרצה תמיד לבחור את האופציה הכי יקרה. בנוסף, כפי שראינו, זה גם תלוי באיזו שן בדיוק נמצאת הבעיה. אם, למשל, מדובר על בעיה באחת מהשיניים הקדמיות, אין ספק שהכתר חייב להיות גם אסתטי. לכן רצוי מאוד לפנות אל רופא מומחה שחלק ממה שהוא יוכל לעשות עבורכם, זה לסייע בבחירה.

איש מקצוע שעובד בתחום הזה ועושה טיפולי כתרים כבר שנים מכיר את התחום לעומק. בצורה כזאת, ובהתאם למצב האישי שלכם, ניתן יהיה להתאים לכם את הכתר הרצוי. מה שבטוח זה שלא כדאי לדחות את הטיפול בדברים, אלא רצוי לפנות אל דוקטור איאד נאסר כמה שיותר מהר. הוא יוכל לטפל בכם בצורה מקצועית ביותר ואתם תראו שתצאו מרוצים מהתוצאה.

Back to top button