חדשות הארץמבזקים

מייסדת "אינוביישן אפריקה" תשיא משואה ביום העצמאות

השרה מירי רגב, הממונה על אירועי שנת ה-75 למדינת ישראל, הודיעה היום (ראשון) ליזמית סיוון יערי, כי בחרה בה מקרב מומלצי הוועדה הציבורית המייעצת להשיא משואה בהר הרצל ביום העצמאות.

סיוון יערי, מייסדת ומנכ"לית עמותת "אינוביישן אפריקה", הגיעה למדגסקר שבאפריקה לפני 20 שנה כעובדת בתאגיד בינלאומי. למראה הילדים הצועדים קילומטרים רבים כדי להביא מים למשפחתם, החליטה להקדיש את חייה, בהתנדבות, להטמעת החדשנות הטכנולוגית הישראלית בכפרים המרוחקים של אפריקה.

"אינוביישן אפריקה" שהקימה סיוון בגיל 24 הינו ארגון ללא מטרות רווח שמטרתו להביא טכנולוגיות סולאריות, מים וחקלאות ישראליות לכפרים נטולי תשתיות באפריקה. מאז הקמתו ב-2008, הארגון השלים למעלה מ-900 התקנות, המספקות אנרגיה סולארית ואור לבתי ספר ומרכזים רפואיים, ובעיקר, שאיבת מים בטוחים ונקיים ברחבי כפרים נידחים באיזורים שונים באפריקה. iA שינתה את חייהם של למעלה מ-4.2 מיליון בני אדם ב-10 מדינות אפריקה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השרה רגב מסרה: "החדשנות הישראלית מביאה בשורה לעולם כולו, וביחוד במדינות העולם השלישי, הודות ליזמים ויזמיות כמו סיוון, שמביאה במו ידיה אור לעולם כולו".

סיוון יערי
מעמוד הפייסבוק של סיוון יערי

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button