צרכנות

מגדל עזריאלי שרונה, מגדל מידטאון

קרדיט תמונה – יח"צ

זירת העסקים של ישראל היא ללא ספק העיר תל אביב, אשר בה תוכלו למצוא לא מעט חברות גדולות מהמובילות במשק הישראלי. ברחבי תל אביב ישנם לא מעט מגדלים אשר מאכלסים בתוכם משרדים של חברות רבות, כמו משרדי עו"ד, חברות הייטק וסטארט אפים, ועוד חברות בתחומים שונים. הרבה מאוד חברות בוחרות דווקא בעיר תל אביב מתוך ידיעה שמדובר על זירת העסקים המרכזית בישראל, ועל מקום מרכזי ואסטרטגי שממנו ניתן להגיע בקלות לכל מקום. הרבה מאוד חברות מתלבטות באיזה מן המגדלים כדאי להשכיר משרדים, ננסה לתת במאמר הזה קצת מידע על השכרת משרדים בשני מגדלים מובילים בתל אביב: מגדל עזריאלי שרונה ומגדלי מידטאון.

למה כולם מחפשים לשכור משרדים במגדלים הללו?

הרבה מאוד חברות ועסקים מחפשות לשכור משרדים דווקא באחד מן המגדלים הללו. העובדה שמדובר על מגדלים מבוקשים שבהן חברות מובילות במשק הישראלי תמצב כל חברה שתשכור משרדים במגדלים כחברה מובילה ומצליחה. זאת, יחד עם העובדה שמדובר על מגדלים שנמצאים במיקום אסטרטגי המאפשר הגעה קלה ונוחה מכל רחבי הארץ גם באמצעות התחבורה הציבורית, הופכת את המשרדים במגדלים הללו למבוקשים במיוחד עבור חברות ועסקים מהארץ ומהעולם.

סרטון על מגדל עזריאלי שרונה תל אביב:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהם גדלי הנכסים במ"ר שניתן לשכור במגדלים הללו?

כל אחד מן המגדלים הללו מכיל בתוכו אלפי מ"ר שבהם מגוון רחב של משרדים להשכרה. מצד אחד זה מקשה על חברות ועסקים למצוא את המשרד בגודל המתאים ואשר יתאים לצרכים של החברה שלהם, ומצד שני המגוון מאפשר בסופו של דבר למצוא משרד שיתאים בדיוק למה שהחברה צריכה כך שלא תצטרך להחזיק משרדים גדולים מדי לשווא או להצטופף בתוך משרדים קטנים וצפופים. בכל מקרה, בין אם מדובר על חברה קטנה הכוללת מספר קטן יחסית של עובדים הזקוקה לכמה עשרות מ"ר בלבד, ובין אם מדובר על חברה גדולה עם כמות גדולה של עובדים אשר זקוקה למשרדים גדולים עם כמה מאות מ"ר – במגדלים הללו הן יוכלו למצוא את המקום המתאים עבורם.

למי מתאים לשכור משרדים במגדלים הללו?

כפי שכבר כתבנו, במגדלי המשרדים עזריאלי שרונה ובמגדל המשרדים מידטאון תל אביב , תוכלו למצוא חברות ועסקים מכל גווני המשק. ועל כן, לא משנה באיזה תחום החברה או המשרד שלכם עוסקים, תוכלו למצוא בית חם באחד הקומות של המגדלים הללו. אז נכון, ישנם לא מעט אנשים שחושבים שמגדלים הללו ישנם בעיקר חברות הייטק ומשרדי עו"ד, אך שיטוט קצר ברחבי המגדלים יגלה לכם שהאמת ממש לא כך. תוכלו למצוא במגדלים עסק כמעט בכל תחום, וכמובן מסעדות ובתי קפה לרוב אשר ישביעו את רעבונם של העובדים.

קרדיט תמונה יח"צ

כיצד ניתן להגיע אל המשרד המתאים ביותר?

מדובר על מגדלי משרדים המכילים אלפי מטרים רבועים של משרדים, כך שקשה מאוד לעבור על כולם ולהגיע אל המקום שיתאים בצורה הטובה ביותר עבור הצרכים הייחודים של החברה שלכם, ועבור כמות העובדים שלה. ועל כן, האפשרות הריאלית הטובה ביותר בכדי להגיע למקום הטוב והמתאים ביותר היא לפנות אל חברה אשר מתמחה בשיווק ותיווך נדל"ן בתל אביב, אשר אנשיה מכירים היטב את המשרדים העומדים להשכרה בכל אחד מן המגדלים הללו, והם יסייעו לכם להגיע אל ההחלטה הטובה ביותר עבור החברה שלכם.

סרטון על משרדים להשכרה במגדל מידטאון תל אביב:

https://www.youtube.com/watch?v=nYTjB8iKsQ0

תג נכסים בע"מ – חברת הנדל"ן המובילה בעיר תל אביב

אם גם אתם הבנתם שחיפוש עצמי של משרדים לא יניב לכם תועלת, כדאי שתכירו את חברת תג נכסים בע"מ – חברת תיווך הנדל"ן המובילה בעיר ת"א. החברה אשר נוסדה בשנת 1995 סגרה עד היום עסקאות ביותר מ – 2 וחצי מיליארד שקלים בנכסים בכל רחבי הארץ. לקוחות החברה נהנים משימוש עם מיטב הטכנולוגיה בכדי לאפשר להם לסייר בנכסים השונים בצורה ווירטואלית וללא צורך להגיע אל המקום, בין היתר על ידי צילומי רחפן ברזולוציה גבוהה וטכנולוגיות נוספות. שירותי התיווך והייעוץ של החברה מתבצעים על ידי מיטב אנשי המקצוע בתחום, אשר מחזיקים בידע ובניסיון רב בעולם הנדל"ן בכלל, ועולם הנדל"ן התל אביבי בפרט. אז אם אתם מחפשים משרדים להשכרה במגדל עזריאלי שרונה או מגדלי מידטאון, ואתם רוצים להיות רגועים שעשיתם את ההחלטה הנכונה – פנו עוד היום אל המומחים של תג נכסים ותהנו משירות ואמינות ללא תחרות!

Back to top button