צרכנות

עורך דין מקרקעין

עורך דין מקרקעין מייצג את הלקוח ביצוע עסקת נדל"ן. עסקה נדלנית מחייבת ליווי של שלל אנשי מקצוע. אלו יסייעו לנו לקבל החלטה מושכלת האם לרכוש את הנכס. על ידי הערכת שוויו, או כימות ההשקעה העתידית הנדרשת בעניינו על מנת להפוך את הנכס לכדאי עבורנו.

בראשם של אנשי המקצוע החשובים, עומד עו"ד מקרקעין שמנסח עבורנו חוזה מכר חסין ודואג שבמסגרת הוראות ההסכם אין פרצות שיעמידו את הרכישה ו/או המכירה בסכנה.

מהן עסקאות מקרקעין?

עסקאות מקרקעין הן עסקאות נדל"ן אשר נפוצות ויומיומיות. עם זאת, לא כל עסקה דומה לאחרת. ואף ניתן לומר שמגוון העסקאות הוא רחב מאוד ולכל עסקה דרוש ידע פרטני.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אם אנחנו רוכשים דירה מקבלן או דירה יד 2 ישנה התייחסות שונה לסיכונים, אותו כנ"ל לדופלקס/ קוטג' , דירת גן או וילה.

עסקאות מקרקעין הן גם עסקאות לרכישת קרקעות. במובן הזה, אדם רוכש קרקע חקלאית צריך לבחון ביתר שאת דגשים מסוימים, בעוד יש מי שנקשר בעסקה לרכישת קרקע לבניה, לתעשייה או למסחר. עורך דין נדל"ן הוא משפטן שמומחיותו הינה דיני המקרקעין – חוק, תקנות ופסיקה.

עליו לדעת לתכנן את העסקה באופן שיגן על הלקוח ומבלי שיהיה בידו את כל הידע הנדרש, הוא לא יוכל לייצג את הלקוח וללוות אותו לחוף מבטחים.

אילו שירותים מספק עורך דין נדל"ן?

עורך דין נדל"ן יספק ייעוץ וליווי משפטי בכל הנוגע לנדל"ן וקרקעות. במסגרת התחום, עו"ד נדל"ן מטפל בדרך כלל גם בהיבטים של ירושה. כאשר ישנה מחלוקת בדבר נכסי עיזבון הכוללים נכסי מקרקעין ויש צורך לתבוע פירוק שיתוף או לבצע חלוקת עיזבון חכמה.

התנהלות מול הרשויות- עורך דין מקרקעין באשדוד, יתנהל ביתר קלות מול הרשויות המוכרות מאשר עו"ד מתל אביב.

בנוסף, בתחום הליטיגציה עורך דין נדל"ן מטפל בתביעות חוזיות, תביעות פינוי מושכר לפינוי דייר שורר, עריכת צוואות שבמרכזם נכסי נדל"ן ועוד.

איך לבחור עורך דין?

לתשומת ליבכם כי איש המקצוע אותו אתם בוחרים הוא בראש ובראשונה מומחה בתחומו. רצוי מאוד שיהיה אדם שאתם מתחברים אליו ובוטחים בו. הוא זה שיהיה אמון על הגנת האינטרסים שלכם משלב טיוטת החוזה ועד לרישום הזכויות שלכם. וידאג כי אלו, יהיו מובטחות לכם. מיקום איש המקצוע, לדוגמא אם אתם מתגוררים באשדוד כדאי לבחור בעורך דין מקרקעין באשדוד.

ברגע שהבעתם עניין בנכס כזה או אחר, על עורך הדין לוודא שהנכס חופשי משעבודים, שאינו מעוקל או מיועד להפקעה בעתיד ויבצע בדיקות רבות ונוספות.

כאשר מדובר בעורך דין המייצג את המוכר, הוא יוודא שטבלת התשלומים הגיונית ומלוא התשלום יעבור לידי המוכר לפני העברת זכויות.

לאור כל האמור, עליכם לבחור עו"ד נדל"ן איכותי, בעל הבקיאות הנדרשת בכל ההיבטים הנושקים לענף המקרקעין וששכר הטרחה שלו משקף את התמורה המתקבלת.

משרד עורכי דין מקרקעין באשדוד – עו"ד שביט פיאלקו מספקת שירותים משפטיים בדיני המקרקעין, דיני הירושה וליטיגציה אזרחית- מסחרית. מוזמנים לתיאום פגישה בטל' 0778036361

 

Back to top button