סרטונים

ראש הממשלה נתניהו בטקס זיכרון לקורבנות השואה, עם קנצלר גרמניה שולץ, ברציף 17 בברלין

ראש הממשלה בנימין נתניהו וקנצלר גרמניה אולף שולץ קיימו הבוקר טקס זיכרון לקורבנות השואה ברציף 17 בברלין, יחד עם שורד השואה פרנץ מיכלסקי, נציגי הקהילה היהודית בגרמניה וחברי הפמליה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס:
"אני ממש נרגש, קנצלר שולץ, כששנינו עומדים כאן ומייצגים את גרמניה החדשה ואת מדינת היהודים שנולדה מחדש.

לפני פחות משמונים שנה, שישה שבועות לפני תום המלחמה, כאשר ברלין כבר הייתה הרוסה, הנאצים שלחו את המשלוח האחרון של היהודים להשמדה. העולם השתנה מאז. גרמניה השתנתה. מדינת היהודים נולדה מחדש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אולם אנחנו יודעים שהקריאות להשמיד את העם היהודי לא תמו. הלקח המרכזי שלמדנו הוא שכאשר עומד בפנינו רשע כזה, עלינו לעצור את תכניות הרשע מוקדם כדי למנוע אסון.

כיום אנחנו שומעים עוד קריאות להשמיד את המדינה היהודית ומיליוני יהודים. למדנו שעל העם היהודי להבטיח את היכולת להגן על עצמנו בעצמנו כנגד כל איום.

אבל אנחנו מברכים על הידידות של חברינו, ששותפים לדאגה שלנו, לערכים שלנו ולרצון שלנו למנוע ממשטרים שוררים אלו ומאידיליות מטורפות מלהחריב את העולם כולו. הברית ביננו איתנה, וזה בא לידי ביטוי בכך שאנחנו עומדים כאן היום.

אני מודה לך, הקנצלר שולץ, על הטקס החשוב והמרגש".

הטקס נפתח בדקת דומיה, הנחת זרים ובהדלקת נרות זיכרון ע"י ראש הממשלה והקנצלר. רב חב"ד יהודה טייכטל אמר קדיש לזכר 6 מיליון הנספים בשואה.

הטקס הסתיים בשירת התקווה.

וידאו: עומר מירון /לע"מ
סאונד: בן פרץ /לע"מ

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=o-9DGUl7kC0?autoplay=1&w=600&h=420]

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

49 תגובות

  1. הבחירה של המילים הנכונות במקומות הנכונים הטיסות למנהיגי עולם באירופה .
    מוכיחה איזה מדינהי על אתה כבוד ראש הממשלה היקר שלנו מר בנימין נתניהו.
    ישר כח והרבה בריאות אוהבים אותך.
    שהשם ישמור אותך אמן 💙🤍🇮🇱

  2. You can see, that this German clown leader is into the hate and condemnation scam invited and incited by the Israeli left. The hate and total closed attitude, this distilled blackout this absence of professional behavior and political openness to even really read the reforms confermes the deliberate use of foreigners by the Israeli left and the promise of a new scale of interface and sought control of the government and the right in Israel. The Israeli left have destroyed so much, but it will be futile as the government keeps its discipline.

  3. +++<<<><>(((( פעולות צבאיות נגד הטרור – בלי שינוי כיוון דרסטי – במישור המדיני. לא ימגר את הטרור!!!
    אי אפשר להמשיך הלאה מבלי לשנות כיוון 180 מעלות בכל המישורים!!!
    כל עוד נותנים לערבים לחיות באשליה שיש להם דריסת רגל בארצנו הקדושה הטרור לא ייפסק !!!

    היועצים המדיניים שעמדו מאחורי הסכם אוסלו לא ידעו את מספר הדברים הבאים.
    לא ידעו שזה הסכם כניעה ולא הסכם שלום.
    לא ידוע שהקורבנות יהיו קורבנות כניעה ולא קורבנות שלום.
    לא שיערו שמספר הקורבנות משתי הצדדים יהיה בכמויות סיטונאים.
    לא ידעו שזה יגרום לרצח ראש ממשלה.
    לא ידעו שהמורים – ההורים – המדינאים של הפלסטיניים. יחנכו את בני משפחותיהם שיוולדו אחרי הסכם אוסלו – למסור את נפשם ולרצוח, על בסיס שקר היסטורי שהארץ הזו כביכול שייכת להם.

    כל עוד אנחנו לא מוצאים דרך, לעקור את שטיפת המוח המעוות של הדור החדש של הפלסטינים. והדור החדש של השמאלנים בארצנו. לא תימצא דרך אחרת להתגבר על הטרור.

    כל הבעיות נובעות מהכישלונות של כל הממשלות הקודמות במישור המדיני"!!
    אחת הסיבות; המכשולים מהשופטים השמאלנים שעמדו בדרכם.
    הפתרון היחידי לכל סוגי הטירור למיניהם הוא; להעביר מסר חד וחודר – לכל עמי העולם.
    החוקים הבינלאומיים לא חלים כלל וכלל על הבעלות שלנו – עם ישראל- על כל חלקי ארץ ישראל השלמה. שהיא "נחלת עולם" שניתן לנו – רק לנו, על ידי "בורא עולם" ל"עם עולם" לפי מה שכתוב ב"תורת עולם" שבה מאמינים גם אומות העולם- לעד ולנצח נצחים.

  4. שולץ סבא שלו היה חייל ss
    שרים ןחברים בפרלמנט הגרמני הסבים שרתו בss
    כיום גרמניה מחמשת ומעבירה נשקים לאוקראנצאים לAZOV

  5. FRATELLI AMATI NEL SIGNORE GESÙ NOSTRO SIGNORE VI BENEDICA GRANDEMENTE DIO ONNIPOTENTE, PADRE, FIGLIO, E SPIRITO SANTO,E BENEDICA I
    NOSTRI AMATI POPOLI DI TUTTO ISRAELE VICINO E LONTANO E DI TUTTA LA GERMANIA NOSTRA AMATA FAMIGLIA VICINA E LONTANA DA VOSTRO FRATELLO DOMENICO GIAMBATTISTA PER GRAZIA DI DIO E VOLONTÀ DELLO SPIRITO SANTO
    VI BENEDICO FRATELLI MIEI CARI.
    DA ISCHITELLA FG ITALIA, EUROPA L'UMILE SERVO DELL'ETERNO NOSTRO SIGNORE E DIO BENEDETTO IN ETERNO AMEN AMEN AMEN TANCHESCEN MAI BRODER GLORI A MAI GISES MAI GAD,TODA RAVA ADONIM SCHIALOM ALEHEM ADONAI ELOHIM KADIMA ISRAEL, BARUCH ADONAI ELOHIM
    ISRAEL E GERMANI.
    DALLA MONTAGNA DEGLI ANGELI SANTI DI NOSTRO SIGNORE IL MONTE DELL'ARCANGELO MICHELE IL GARGANO VI SALUTO CARAMENTE OFIDESEN.

  6. IF YOU THINK THEY CHANGED — YOU ARE REALLY STUPID ! YOU JUST SHAKED ONE MORE TIME HANDS OF THE WORST ENEMIES OF THE JEWISH NATION AND JEWISH STATE ! SHOLZ IS NOT A FRIEND OF ISRAEL , HE JUST LIKE THOSE WHO KILLED OUR GRANDFATHERS AND GRANDMOTHERS , BUT THE ONLY DEFERENCE BETWEEN HIM AND HITLER , HE DOSE IT NOT DIRECTLY, HE USING OUR ENEMIES IN THE MIDDLE EAST AND ARMING THEM BEHIND YOUR BACK AND BEHIND THE BACK OF ALL THE JEWISH PEOPLE ! THEY NEVER CHANGED AND NEVER WILL WANT TO CHANGE ! THIS TEAM OF NEO NAZIS GETTING BACK STEP BY STEP END PUSHING OTHERS TO JOIN TO THE NAZIS CLUB FOR THE FINAL SOLUTION FOR ALL JEWS !!!

  7. כשרואים את נתניהו מנהיג הימין במסירות במשך 45 שנים שכל מהותו היא למען העם היהודי, הגנה על האינטרסים של מדינת ישראל באופן מופלא ומושלם מבינים מדוע הסמאל שונא היהדות, עם ישראל ותורת ישראל שואף ללא לאות להפילו על ידי תפירת תיקים הזויים שקורסים בבית המשפט ומתגלה קלונם ופשעיהם של בגץ. הפרקליטות והמשטרה!!
    חקיקת הרפורמה תביא סוף לדיקטטורה המשפטית שהורסת את מדינת ישראל!!

  8. 매국노에 친일파며 토착왜구인 살아있는 권력자 우리 한국의 대통령 윤석열과 이스라엘의 네타냐후 총리의 행보가 하필이면 같은 날 어쩜 이렇게도 다를 수가 있을까…
    국격은 땅에 떨어져 딩굴고 있구나.

  9. What Are You Afraid of and Why?

    I am afraid of nothing anymore.

    In the past, I was afraid not having enough time to complete everything that I wanted to in life.

    That passed a long time ago though.

    What is there to fear? If we would see the truth, then we would have no fear of anything at all, because we would then see that we are in the hands of the good and benevolent upper force. Also, we would see that we have no control over our lives, and we thus have nothing to fear. In short, we have nothing to be afraid of.

  10. MOLTO BENE SIGNOR PRESIDENTE!!!! ADESSO L'UMANITÀ SA CHI È IL NEMICO DA COMBATTERE E.DIFENDERSI !!!! RINGRAZIAMO IL NOSTRO CREATORE E UNICO DIOS L'UOMO YAVE'!!!! SHALOM SALAM PACE FRIEND!!!!🖐️🖐️🖐️🖐️

  11. הדור הראשון של הדור האחרון

    אחד המושגים החשובים ביותר בחכמת הקבלה, הנוגע לחיים שלנו כאן ועכשיו, נקרא "הדור האחרון". צירוף המילים הללו מעלה מחשבות על סוף העולם, ואכן הוא מכוון לסוף העולם – סוף העולם שהכרנו – ועם זאת תחילתו של עולם חדש מלא גילויים גדולים. הדור האחרון יגלה את מטרת ההתפתחות של כל הדורות שעברו בעולם אי-פעם, ויביא אותה לסיומה.

    אז זה לא "סוף העולם" במובן הרגיל, אלא סופה של תקופה ארוכה שבה בני האדם לא ידעו למה הם חיים ואיך צריכה להיראות האנושות בשיא התפתחותה. זאת תחילתה של תקופה חדשה ומתוקנת, תקופה של ידיעה, של השגה ושל התגלות הכוח העליון שבטבע שליווה אותנו כל הזמן, לימד אותנו, העביר אותנו דרך כל מיני מצבים, רק בלי שנכיר בכך ונהיה מודעים אליו. ועכשיו נתחיל להכיר.

    אחד הסימנים שמעידים על כך שכבר נכנסנו לתקופת הדור האחרון הוא שאנשים מדברים על סוף העולם. מדברים על מיצוי, על ריקנות, על חוסר תועלת בחיים כמו שהם, מלאי פחדים בשל אנושות שלא מפסיקה להכחיד את הסביבה ולא יכולה להיגמל ממלחמות. כלומר, אנחנו מתחילים להכיר בחיוב לשנות את תבנית המחשבה שעומדת בבסיס הקיום האנושי המרוסק הזה.

    בינתיים ישראל וכל העולם עוברים מצבים לא נעימים, לפעמים קשים מנשוא. כך כתוב בספרי הקבלה שיקרה בדור האחרון, ידיעה זו הביאה גם מקובלים גדולים מדורות קדומים להגיד שהם לא היו רוצים לחיות בדור שבו כאלו קשיים ופשעים יתגלו. הם ידעו שבתקופה הזאת החוצפה תעלה לגובה נורא, השנאה תתפרץ בעוצמה מעוררת פחד, עד שטבע האדם ייחשף במלוא כיעורו ויעמוד במערומיו, ללא איפור ובלי נימוסים שיכסו עליו.

    כשהאגו, היצר הרע, יתגלה כך מול העיניים, ינסו בני הדור להתעמת איתו, אך ללא הצלחה. אין לאדם שום סיכוי, שום אמצעי להיפטר מטבעו עצמו, וכשזה יובן וחרב האגואיזם כבר תהיה מונחת קרוב לצוואר, תיחלץ מהדור צעקה גדולה: "הצילו!".

    אחרי הצעקה יתחיל ההיפוך. זאת תהיה תקופת מעבר מאגואיזם לאלטרואיזם, מטבע של לוקח לטבע נותן, משבור לשלם. מתוך חורבות היחסים המסוגרים, הקרים ועקרים שלנו, יחסים של תיעוב וסלידה, של שנאה עד מוות, ינבטו קשרים ראשונים של פתיחת הלבבות, ויחס יפה ילך ויתפשט בינינו, חם, ערב, הדדי ודואג.

    אדם שיחיה בשלב הזה של תקופת הדור האחרון יתעורר בבוקר וייזכר בשביל מה הוא חי, בשביל מה בכלל הוא קם. הוא ידע שהעיקר בשבילו היום, כמו אתמול, זה לפתח אהבת עולם. הוא גם ידע שהוא מפתח את האהבה כדי להתקרב לטבע, לכוח העליון. ובלילה לפני שהוא נרדם, הוא יחשוב איך ימשיך מחר את אותה התקדמות כלפי כולם, כמו ביום שעבר ועוד יותר, עד שיהיה כלול מכולם ונכלל בכולם. כך גם כלפי הטבע כולו, הדומם, הצומח ובעלי החיים. זאת מטרת הבורא בבריאת העולם, בבריאת בני האדם, שנגיע לתכונת האהבה שלו מתוך בחירה, מתוך הבחן בין טוב לרע, מתוך רצון שלם.

    ככל שיותר אנשים יהיו מודעים לכך שאנחנו נמצאים בפתחו של הדור האחרון ויתפסו את משמעות הדברים, התקופה תעבור עלינו בצורה עדינה ורכה יותר. לכן אנחנו נאבקים להביא לידיעת כולם את השיטה של חכמת הקבלה, אנו משתדלים לעורר אנשים רבים ככל האפשר להתעניין בה. שיקראו מה כתוב בה ומתוך כך יבנו בראשם את תמונת המציאות של הדור האחרון ויתחילו להימשך אליה במחשבה ולהתאים עצמם אליה.

  12. האם אנחנו בכלל עם אחד?
    אמש הציג הנשיא הרצוג את מה שנקרא "מתווה העם". אבל על פי התגובות ברשת, ניכר שאולי השאלה שעלינו להתייחס אליה בימים טעונים אלה היא פשוטה יותר: האם אנחנו באמת עם אחד?

    לכל בר דעת נראה שיש פה לפחות שני עמים שונים, אם לא עשרים, והבלגן הנוכחי אינו יותר מטריגר שמאפשר לנו לחשוף בפרהסיה מה אנחנו באמת חושבים ומרגישים כלפי הצד השני. והאחווה הישראלית, היכן היא? שותפות הגורל, מה עלה בגורלה?

    אכן, בשורשנו אנחנו לא עם אחד, אלא מקבץ נציגי אומות העולם. זו הסיבה שאנחנו לא חשים קרבה טבעית זה אל זה כמו הצרפתים, האנגלים או הטורקים. לפני כ-2,800 שנים התגוררו שבעים אומות העולם כולן בבבל וסגדו לאלילים. עד שבאוויר מסופוטמיה הצלול נשמעה קריאתו של אברהם, שהזמין אותם לאוהלו כדי להכיר את הכוח העליון על ידי איחוד הלבבות.
    המפותחים בין יושבי בבל נמשכו אחר הבשורה והצטרפו לעבודת האיחוד. קבוצת האנשים הזו שהכילה נציגים מכל עמי העולם נקראה לימים "יהודים". הקבוצה המשיכה להתקדם יחד, עד שגדל שוב האגו והביא להתרחקות בינם לבין עצמם ובינם לבין העבודה הרוחנית. בהמשך נפרדה לגמרי הקבוצה הזו ועברה התפתחות באופנים שונים, בבבל, במצרים, במדבר, בכניסה לארץ ישראל ועד עצם היום הזה.

    אומנם אנחנו נקראים היום "עם אחד", וכך תופסות אותנו אומות העולם, אבל אנחנו לא מרגישים שייכות למשפחה אחת. אנחנו לא מסוגלים להתעלם מההבדלים בינינו, כי שורשנו הוא איחוד, "יהודי" מלשון "ייחוד", ותפקידו להגיע לאיחוד פנימי ודרכו להתייחד עם הכוח העליון. ההבדלים בינינו הם משמעותיים, מהותיים, פילוסופים, פסיכולוגים, ואנחנו לא יכולים להתעלם מהם, אבל עד שלא נלמד לחפש את התשובה מעליהם, עד שלא נכיר את יסוד העם שלנו ואת מטרת קיומו, לא יהיה לנו מנוח. תמיד נחייה תחת מכבש הלחצים של הכוח העליון, שיתבטא במועקות פנימיות מתוכנו ובדוחק חיצוני מעמי העולם.

    לכן הפירוד שנוצר היום סביב הרפורמה המשפטית, ממילא יקבל מחר לבוש חדש. כי כל אלה אינם יותר מתוצרי לוואי של בעיה אחת: בעיית האיחוד שעלינו לפתור. ולמה הרע מתגלה בינינו דווקא עכשיו בעוצמה כזאת גדולה? אחת לכמה זמן אנחנו מגיעים לנקודת רתיחה שבה שנאת החינם מתעוררת ודוקרת אותנו. זו הזדמנות מלמעלה שמגיעה פעם כל ידי מכות, פעם על ידי איום חיצוני או פנימי, ועלינו לנצל אותה כדי להגיע לפתרון לפני שנגיע למצב קריטי שיעמוד מולנו חלילה אויב שיבקש להשמידנו. אומות העולם כביכול הניחו לנו לעת עתה, כי אנחנו עושים בשבילן את העבודה. כמה שאנחנו יותר קמים אלו על אלו בתוך העם, אנחנו נותנים רשות ומעוררים את כל התנועות האנטישמיות והאנטי-ישראליות לקום עלינו, אם בגלוי ואם בהסתר.

    נשאלת השאלה, אם מעולם לא היינו עם, למה שנצליח עכשיו? למה שלא נרים ידיים, כל אחד ימצא את המקום שנוח לו ויגיד שלום לכל המתנגדים לדעותיו? גם אם נתפצל שוב ל-12 שבטים, לא יהיה לנו לאן ללכת, איש לא יפתח את דלתות ארצו בפנינו. היהודים תמיד היו ויהיו נטע זר בין אומות העולם, והרצון להשמיד אותנו תמיד ישוב ויתגבר בגלים. אנחנו לא כמו כל העמים, ולכן אסור לנו לקחת מהם דוגמה. עלינו להתקדם רק לפי היסודות שמהם צמחנו. או שנגיע לכך בדרך ייסורים רצופת מלחמות, משברים ושפיכות דמים, או שנגיע לזה בדרך הטוב על ידי מאמץ מרוכז להתאחד.

    הפירוד היום הוא לא רק ברחובות, הוא מחלחל לכל משפחה כמעט והוא כואב לכל הצדדים. בכל ארוחת שישי הפצצה הזאת מתקתקת מתחת לשולחן. עלינו לנטרל אותה לעת עתה, לדעת שהיא מתקתקת, אבל להימנע משיחות על פוליטיקה, מי צודק ומי אשם, ולדבר דווקא על החיבור בעם ישראל ובאיזו צורה ניתן לגשת אליו. בואו ננסה לנצל את ההזדמנות שניתנה לו היום לברר בשיח מכבד למה נאספנו כאן משבעים אומות העולם, ואיך נוכל להגיע לאיחוד לבבי למרות כל המכשולים שניצבים בינינו. זו הדרך היחידה לפתרון לאומי, ואסור לנו לפנות זה לזה מתוך מחשבה לנצח ולהכניע את הצד השני תחת דעתנו, אלא מתוך חשיבות האיחוד.

  13. Long life israel blessing 🇮🇱💪🇮🇱🇮🇱👊🇮🇱👊🇮🇱👊🇮🇱🤍🤍🤍🤍🤍🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊💙💓💙💓💙💓💙

  14. ראש הממשלה שלנו אתה ככ אדם יקר ומיוחד אוהבים אותך סמל ודוגמא מזה מנהיגות ה' ישמור אותך

  15. בנימין נתניהו יקירינו, מדינאי מרשים, מייצג ומקדם את האינטרסים של ישראל בכבוד ובחוכמה. עם ישראל עומד מאחוריך. אל תשים לב לרעשים ולנביחות. אזימוט על המטרות והמהלכים שלך וקדימה.

  16. ראש ממשלתינו נתניהו הראוי . בעל שעור קומה ייצוגי וכל התכונות המתאימות בכדי למשול .להנהיג ולהוביל את מדינותינו הקטנה ולהפוך אותה לגדולה . רק אתה יכול . האל שומר עליך. וישמור עליך אמן .
    ו

  17. Kudos to Chancellor Olaf Scholtz for taking what happened during the Holocaust to heart. Kudos also to Prime Minister Benjamin Netanyahu for making a pledge to defend Jewish life with all the means at our disposal no matter where the threat is coming from Am Israel Chai 🇮🇱🇩🇪

Back to top button