מבזקיםפוליטי / מדיני

"היום בערב סיעת הליכוד תצביע על המתווה החדש במטרה לרכך אותו"

בשעה זו מתקיימת בתל אביב (ב׳) ועידת התאחדות התעשיינים וההיי-טק בהשתתפות שרים, ח"כ כנסת ובכירי אנשי העסקים בישראל. בין המשתתפים היה גם שר הכלכלה והתעשייה, ניר ברקת שהתייחס לרפורמה המשפטית שנמצאת על הפרק ועל השינוי במתווה הרפורמה שהוצג אתמול בישיבת הליכוד: ״כשהייתי ראש עיריית ירושלים ראיתי מה זו שנאה ואלימות ולצערי בשבוע שעבר חוויתי אירוע מצער כזה בהרמת כוסית שהתקיימה בכפר סבא."

בנוסף, אמר ברקת: "פה חשוב לי להסביר כי למרות המחלוקת הקשה המתקיימת היום בעם, אני שוחחתי ועודני משוחח עם גורמים שונים על מנת להביא להסכמה רחבה. גם עם אלו שלא מסכימים עם הרפורמה, אני מסביר את עמדותיי בנימוס ובסבר פנים. יחד עם זאת חשוב לגנות בכל תוקף את האלימות המגיעה משני הצדדים. כמי שמגיע מהתעשייה וכאיש עסקים לשעבר אני מכיר את יכולות המנהיגות של האנשים היושבים פה היום באולם״.

השר ברקת פנה לתעשיינים ואמר להם כי "אתם אנשים פרגמטיים ופרטיים שיודעים לייצר עסקאות – אני קורא לכם לצאת ולהביע את עמדתכם ולרסן את שני הצדדים על מנת ששום דבר לא יזלוג לאלימות. היום בערב סיעת הליכוד תצביע על המתווה החדש במטרה לרכך אותו ולנסות לאותת לצד השני שאנו מבינים כי יש לאחות את השבר שנוצר, ושעם ישראל הוא הדבר המרכזי. אני מעריך כי אני והחברים שלנו נעשה את הצעד הנכון אבל זה הכיוון שבחרה הממשלה ללכת אליו ואנו נעשה את כל המאמצים בשביל לקרב לבבות בתוך עמנו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ניר ברקת
צילום: סיון פרג

תגובה אחת

  1. לא מענין אותי יותר או רפורמה מלא כמו שהובטח או תלכו הביתה אני כועסת ומאוכזת מאוד במילא השמאל מנצח אים ההפגנות שלהם מה נשאר כלום כלום

Back to top button