חדשות הארץמבזקים

בעקבות הפיגוע בחווארה: מחאות נרחבות בשומרון

מאות תושבים מישובי יהודה ושומרון צפויים להפגין הערב (ראשון) בשורת צמתים בעקבות פיגוע הירי בחווארה. במודעה שהופצה בישובים מטעם מטה המאבק שנפתח, קשרו התושבים בין הפיגוע בחווארה לבין הפסגה המדינית שמתקיימת בימים אלו בשארם-א-שיח, והזכירו כי גם הפיגוע לפני שלושה שבועות בו נרצחו האחים לבית משפחת יניב התבצע בזמן פסגה מדינית בין ישראל לרשות הפלסטינית.

"יהודים להתעורר, דמינו לא הפקר", נכתב במודעה, שקראה לתושבים לצאת ולהפגין בצמתים החל מהשעה 19:00 בערב. נציין כי ראשי מועצות כבר יצאו בקריאה לממשלה ולצה"ל לפעול במלוא החומרה כדי לעצור את גל פיגועי הטרור.

ראש המועצה האזורית גוש עציון ויו״ר מועצת יש״ע שלמה נאמן הגיב לפיגוע הירי בחווארה ואמר בין היתר ״שוב ירי מזעזע בחווארה על ידי מחבל נתעב שיצא למסע קטל שבנס נגמר במעצור בנשק.
כפי שדרשנו מהדרג המדיני ומכל צמרת הביטחון, צריך לשים סוף למצבורי הנשק ברשות הפלסטינית. אזרחי מדינת ישראל לא יהיו כברווזים במטווח. אנחנו שבים ודורשים לטפל ביד קשה במחבלים, להחזיר את המחסומים ולחסל את מצבורי הנשק. אנחנו שולחים איחולי החלמה לנהג הגיבור ולאישתו ומחזקים את כוחות הביטחון שפועלים כעת ביהודה ושומרון. מחבל שנתפס דינו מוות ולא בבית כלא עם תנאים טובים ומשכורת. עד שהכנסת מחפשת את עצמה בנושא עונש מוות למחבלים, השאיפה חייבת להיות שאף מחבל חמוש לא ייצא חי מהתקלות עם כוחות הביטחון.
שום טרור לא יכניע אותנו, נמשיך לחיות ולפתח את ארצנו בכל אתר ואתר.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
שלמה נאמן. צילום: המועצה האזורית גוש עציון
קריאה למחאה באיו"ש
ללא קרדיט

Back to top button