חדשות הארץמבזקים

גיבור: הפצוע שספג את הירי בפיגוע השיב באש ופצע את המחבל

בפיגוע הירי שאירע לפני זמן קצר (ראשון) בחווארה, מחבל ביצע ירי לעבר רכב ובו שני בני זוג. הגבר נפצע באורח קשה והאישה שהייתה לידו נפגעה ולקתה בחרדה.

הפצוע, שפונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה כשהוא בהכרה, ככל הנראה הגיב בירי לעבר המחבל שנמלט כשהוא מותיר את הנשק על הכביש, והצליח לפגוע בו. המחבל אותר בסריקות ופונה על ידי תאג"ד כשהוא פצוע בגפיים העליונות.

מצה"ל נמסר: "מחבל ירה לעבר כלי רכב ישראלי ופגע בשני אזרחים. הפיגוע התרחש בצומת עינבוס בכפר חווארה שבשומרון. לוחמי צה״ל והאזרח שנפגע, ירו לעבר המחבל ופגעו בו, המחבל נמלט. כוחות צה"ל העניקו לפצועים טיפול רפואי ראשוני ובהמשך הם פונו לבית חולים. לאחר מרדף וסריקות במרחב, לוחמי צה״ל איתרו את המחבל הפצוע ועצרו אותו. הלוחמים החרימו את הנשק ששימש את המחבל לביצוע הפיגוע. המחבל הועבר להמשך חקירת כוחות הביטחון."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שרת ההתיישבות אורית סטרוק בתגובה לפיגוע: "לא צריך לשרוף את חווארה, כן צריך להציב מחסומים לפני פיגוע ולא רק אחרי. לרדד את התנועה הפלסטינית בכביש הזה, ולמנוע מצב של ברווזים במטווח. להפסיק את המסחר לאורך ציר בו הצפיפות משמשת מחסה למפגעים. לחפש שם נשקים מבית לבית. כפרויקט ראשון בתור. וכמובן לחדש את ההתיישבות באביתר לאלתר."

פיגוע - חווארה
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

20 תגובות

  1. מדהים בחור אמיץ כל הכבוד המון בריאות והחלמה מהירה 🙏🙏🙏🙏🙏

  2. כל הכבוד לבחור שפגע במחבל
    ומעניין שזה קרה בחווארה
    שקיבלו מיהודים נדיבי לב ים של כספים

  3. כל הכבוד על הגבורה רפואה שלמה והחלמה מהירה כן יהי רצון אמן🙏🏻

  4. אתם יודעים למה זה קרה? פשוט, ח ח ח תושבי חווארה, כעסו שאספו למענם רק 1.300. לא מספיק לחווארה, הם עכשיו דורשים כמה מיליונים. השמאל שוקל בחיוב את הבקשה.

  5. כל הכבוד ויישר כוח ענקקקק גיבור גדול ואמיתי🙏המחבל הארור נפל על הבן אדם הלא נכון!!!!!

Back to top button