חדשות הארץמבזקים

לראש מועצת שומרון נמאס: "תורו לצה"ל לצאת למבצע צבאי נגד הרשות הפלסטינית"

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, הגיע לפני זמן קצר (ראשון) לזירת הפיגוע האכזרי בחווארה, בו מחבל מתועב ירה מטווח אפס לעבר רכב ישראלי, לאחר שארב לו.

"ירי בחווארה, מרכז מדינת ישראל במרכז השומרון מטרים ספורים מהיכן שהיה הפיגוע הרצחני שנרצחו לנו שני תושבים רק לפני מספר שבועות." אמר דגן והוסיף, "אני אומר למחבלים הברברים ב'רשות הפלסטינית' לעולם לא תשברו את ההתיישבות בשומרון! כרגע פצוע אחד קשה פגוע ראש לצערי כרגע עוד פצועה במצב קל כפי הנראה."

עוד אמר דגן: "כל הכוחות מטפלים באירוע אבל אני אומר מכאן לממשלה תהפכו כבר את השולחן לעזאזל תפסיקו להתנהג כמו הממשלה הקודמת שהפקירה את הביטחון בחוסר המעש שלה! אני קורא ודורש מראש הממשלה משר הביטחון לכל חברנו השרים בממשלה: תורו לצה"ל לצאת למבצע צבאי נגד הרשות הפלסטינית הטרוריסטית. תחזירו את המחסומים תאספו את הנשקים אנחנו לא נקבל ולא נסכים מצב שדם יהודי ממשיך להישפך בשומרון במרכז מדינת ישראל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אנחנו מצפים מהממשלה לתשובות אמיתיות אנחנו מצפים מהממשלה להפוך שולחן ולא לשלוח טוקבקים בשביל זה הממשלה נבחרה בשביל זה אנחנו בחרנו בראש הממשלה ושר הביטחון, אנחנו מחכים לתשובה אחרת ממה שהיה לפיגועים הקודמים כדי להפסיק את שפך הדם כאן". הוסיף דגן.

פיגוע - חווארה
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
יוסי דגן - חווארה
צילום: רועי חדי
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button