חדשות הארץמבזקים

בשל הצגת מתווה הבגרויות: ההורים מתכננים להשבית את חטיבות הביניים והתיכונים

הנהגת ההורים הארצית מודיעה על השבתת שכבות ז׳-י״ב במערכת החינוך ברביעי הקרוב, ה-22 במרץ 2023, במקביל לישיבת ועדת החינוך של הכנסת, שעוסקת בנושא מתווה הבגרויות. ההשבתה תתקיים לאור פרסום מתווה הבגרויות החדש ובשל עיצומי ארגון המורים הפוגעים קשות בהכנות התלמידים לבגרויות.

מהנהגת ההורים הארצית נמסר: "למען הסר ספק, הנהגת ההורים הארצית מבהירה כי כל ההכנות לבגרויות לרבות מתכונות, סיורי מגמות ו/ או כל יציאה לפעילויות חוץ שאינן ניתנות להזזה והחינוך המיוחד מוחרגים מהשביתה. הורי החינוך המיוחד מוזמנים לבחור להצטרף לשביתה."

מירום שיף, יו״ר הנהגת ההורים הארצית אמר: ״הורי ישראל מפסיקים להבליג ואומרים די! ילדינו הפכו לכלי משחק במאבקי השכר של ארגוני המורים על לא עוול בכפם. היעלה על הדעת שתלמידים ייגשו לבחינת הבגרות מבלי שידעו כמה קיבלו בבחינות המגן? ואם לא די בכך, הרי שמשרד החינוך מאלץ את ילדינו לחזור לאחור לשיטות לימוד שאבד עליהן הכלח ומגדיל את מספר הבחינות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אנו לא יכולים לעמוד מנגד אל מול עוולות אלו ולכן החלטנו להשבית את המערכת, דווקא ביום שבו וועדת החינוך עוסקת בנושא. אני מקווה שמקבלי ההחלטות יבינו את גודל השעה ויחזרו בהם מהפגיעה המתמשכת והלא מוצדקת בילדינו." הוסיף.

בית ספר - לימודים - כיתה - תלמידים - שביתה
אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב

Back to top button