מבזקיםתאונות עבודה

שני הרוגים בקריסת הפיגומים ברמת גן, בן 30 במצב קשה

בתאונת העבודה הקטלנית שהתרחשה לפני זמן קצר (חמישי), בה קרסו פיגומים באתר בנייה בן 7 קומות ברמת גן, ממשיכות פעולות חילוץ הפועלים מהאתר. במשטרה מסרו כי מותם של שניים מהלכודים נקבע במקום.

חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים בלינסון בפתח תקווה, שיבא בתל השומר, ומעייני הישועה בבני ברק, חמישה פצועים, בהם גבר כבן 30 במצב קשה עם חבלת ראש כשהוא מורדם ומונשם, שניים במצב בינוני כבני 20 עם חבלות ראש ושניים במצב קל, כבן 30 וכבן 26 עם חבלות בראש ובגפיים.

כוחות מד"א מאבטחים את פעולות החילוץ של לוחמי האש וערוכים להעניק טיפול רפואי לנפגעים נוספים שיחולצו מהריסות הפיגומים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עידן עזיזה, דביר עדני, מאיר פרידמן, ואור שליט, חובשי איחוד הצלה מסרו: "למרבה הצער נקבע מותם בזירה של שני פועלים שחולצו ע"י צוותי הכיבוי כשהם ללא רוח חיים. כמו כן: כוחות כיבוי פעלו חילצו מתחת ההריסות פועל שנפצע קשה, שני פצועים באורח בינוני ושני פצועים באורח קל שפונו לבתי החולים שיבא, בלינסון, ומעייני הישועה".

פראמדיק הצלה אליהו שמחון מדווח "יחד עם כוחות רבים של הצלה ומד"א הענקנו סיוע רפואי ראשוני לחמישה נפגעים אשר חולצו על ידי לוחמי האש, במצבי פציעה שונים לאחר שנלכדו בהריסות של הפיגומים, והם פונו לבתי החולים, מעייני הישועה, שיבא ובילינסון."

כוחות משטרה במקום ונסיבות האירוע נבדקות, דיווח הועבר למשרד העבודה.

צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות הצלה
צילום: דוברות הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: דוברות הצלה

Back to top button