טכנולוגיהמבזקים

משטרת דובאי וחברת רפאל ישתפו פעולה בהגנה אווירית נגד רחפנים

משטרת דובאי וחברת רפאל מערכות לחימה מתקדמות בע"מ חתמו על הצהרה משותפת להגנה מפני איום כלים אוויריים בלתי מאויישים באזור. המרכז למערכות אוויריות של משטרת דובאי יפעיל את מערכות ה- DRONE DOMEמבית רפאל, שני הצדדים הסכימו להמשיך בהפעלת התוכנית לצרכי משטרת דובאי.

האלוף מוחמד נאסר אל רזוקי, מפקד חטיבת המבצעים במשטרת דובאי: "משטרת דובאי מכירה בחשיבות אימוץ הטכנולוגיות המתקדמות ביותר כדי לשפר את ההגנה והביטחון ולשיפור המוכנות לקראת איומים עתידיים המסכנים את תושבינו. שיתוף הפעולה עם רפאל מהווה דוגמא למחויבות שלנו לטיפול באתגרי הכלים האוויריים הבלתי מאויישים ולשמירה על המתקנים האסטרטגיים. בשותפות זו אנו ממנפים את יכולות המערכות הטכנולוגיות ומחזקים את יכולות האבטחה והביטחון שלנו".

תא"ל (מיל') שחר שוחט- סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי, בחטיבת מערכות להגנה אווירית ברפאל: "אנו גאים לעמוד לצד משטרת דובאי ומחויבים לתמוך במאמצים ולהבטיח שהאיומים האזוריים ואתגרי הכלים האוויריים הבלתי מאויישים יקבלו מענה בפתרונות המתקדמים ביותר. שיתוף פעולה זה הוא צעד נוסף לטובת קידום יכולות ההגנה והשימוש הנרחב במערכות שכבר הוכיחו עצמן מבצעית בשטח".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על מערכת הDRONE DOME C-UAS
DRONE DOME היא מערכת הגנה אווירית מתקדמת כנגד כלים אוויריים בלתי מאויישים (C-UAS) ומספקת פתרון הגנה מקצה לקצה של 360 מעלות בכל תנאי מזג אוויר. המערכת הוכחה מבצעית במספר זירות בעולם ונמכרה למספר מדינות, הפתרון הינו רב-שכבתי ומודולרי וכולל שילוב אמצעי גילוי, זיהוי ונטרול בטכנולוגיות שונות הכוללות מערכות מכ"מ, אלקטרו אופטיקה, שיבוש וחסימה אלקטרונית ומשלבת אלגוריתמים ייחודיים של בינה מלאכותית לאבטחה יעילה של המרחב האווירי מפני האיומים.

אודות רפאל
רפאל מערכות לחימה מתקדמות בע"מ מתכננת, מפתחת, מייצרת ומתחזקת מגוון רחב של מערכות לחימה מתקדמות באוויר, בים, ביבשה, במרחב הסייבר ובחלל. החברה מהווה מנוע צמיחה כלכלי עבור מדינת ישראל כאשר היא מעבירה בכל שנה 50% מרווחיה לקופת המדינה, מאז הפיכתה לחברה עסקית העבירה רפאל למדינה דיבידנדים בסך של כ- 2.5 מיליארד ₪. רפאל היא המעסיק הגדול ביותר בצפון הארץ עם כ- 8,000 עובדים באופן ישיר ועוד כ- 20 אלף בתי אב באופן עקיף ורכש שנתי של למעלה מ- 4 מיליארד שקלים מקבלני משנה חיצוניים, רובם בצפון הארץ.

צילום: דוברות רפאל
צילום: דוברות רפאל

Back to top button