חדשות הארץמבזקים

הנהגת ההורים הארצית מכריזה על שביתת אזהרה

הנהגת ההורים הארצית, פרסמה הערב (רביעי) כי היא מכריזה על שביתת אזהרה, בת יום אחד, בחטיבות הביניים והתיכונים, בשבוע הקרוב. וזאת בשל מתווה הבגרויות, אותו הציג שר החינוך, יואב קיש.

"ילדי ישראל לא ישמשו עוד ככלי ניגוח ולא ככלי משחק." אמרו בהנהגת ההורים הארצית והוסיפו, "מתווה הבגרויות החדש מחזיר את תלמידי ישראל אחורה ללמידה לא משמעותית תחת עומס מופרז ושיטת "שנן, הקא ושכח" שאינה מקנה להם כל כלים לעתידם ומכבידה עליהם ריגשית ונפשית. כל זאת מתרחש במקביל לשימוש הציני בתלמידים בסכסוך העבודה בין ארגון המורים למשרדי החינוך והאוצר. היחידים שנפגעים בדרך הם התלמידים, שלא יודעים מהם ציוני המבחנים והמתכונות שלהם, האם לגשת למועד ב' או לא והאם הם מוכנים לבגרויות."

עוד הוסיפו ההורים ואמרו: "לא ניתן להמשיך להשתמש בילדים של כולנו, הם לא כדור פינג-פונג בין ממשלות מתחלפות ולא כלי ניגוח לכל גוף המעוניין לקדם משא ומתן על גבם. לא נותר לנו אלא להשבית את הלימודים, לזעזע את המערכת ולקרוא לשר החינוך עצור! אל תחזור לאחור! השביתה הזו היא למענם, למען הילדים והנוער בישראל. הגיע העת – אלו הילדים שלנו, דור העתיד של המדינה ואנו לא מוכנים שימשיכו לפגוע בהם ולא לראות אותם בקבלת ההחלטות על עתידם. אנו קוראים לכל הורי ישראל לשתף פעולה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אילוסטרציה. צילום: freepik

Back to top button