מבזקיםפוליטי / מדיני

"אני אתן את כל הגיבוי כדי שיהיה לכם גב"

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הגיע הבוקר (שלישי) למחוז ירושלים של המשטרה והשתתף באירוע חשיפת סוכן, שהביא למעצרם של עשרות סוחרי נשק במזרח ירושלים.

באירוע השתתפו המפכ"ל רנ"צ קובי שבתאי, מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן, ר' אח"מ יגאל בן שלום, מפקד ימ"ר ירושלים ניצב משנה אלי כהן ומפקדים נוספים. השר והמפכל העניקו דרגת רנ"ג לשוטר ע' מפעיל הסוכן החשאי.

השר בן גביר בירך את הסוכן ואמר: "אני מדבר על הקרבה ואני מסתכל עליכם, אחד, אחד. אחת, אחת. וצריך לומר, לא פחות גיבורים זה בני ובנות הזוג, המשפחות הן המקריבות הגדולות, הן אלה שבזכותם אנחנו חוגגים היום את הניצחון הזה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השר בן גביר הוסיף: "יכולתי לקחת כל מיני תפקידים בממשלה, אבל המשרד הזה זה הנשמה של מדינת ישראל. אם במשרד הזה מצליחים וקוצרים ניצחונות, זה לא רק ניצחון שלנו, זה ניצחון של מאות אלפי ילדים שהם הדבר הכי יקר לכולנו".

לסיום אמר: "נגיד כל הכבוד על העבודה והפעולה הזו ונזכור שעוד דקה אנחנו חייבים להמשיך, כי זה בנפשנו. אנחנו גאים בכם, ואני אתן את כל הגיבוי כדי שיהיה לכם גב וגם לתת לכם את התנאים הכי טובים, שתוכלו להצליח להציל את מדינת ישראל".

איתמר בן גביר - יעקב קובי שבתאי - משטרה
ארכיון. צילום: תקשורת השר לביטחון לאומי

Back to top button