מבזקיםפוליטי / מדיני

"ההשקעה שלכם היא המסר הטוב ביותר כנגד תומכי ה-BDS"

שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', נאם אמש (ראשון) באירוע המרכזי בכנס הבונדס בוושינגטון, ארה"ב. בפתח דבריו אמר השר: "במשך אלפיים שנה לא הייתה לנו מדינה יהודית בה אפשר היה להשקיע, ועם זאת יהודים מסביב לעולם נאחזו בתקווה שיום אחד החלום יתגשם ויהפוך למציאות. התקופה בה אנו חיים היא אכן נס, וכבר מעל 70 שנה משקיעי הבונדס כמוכם מסייעים להפוך את החלום למציאות. אך, יש הרבה מאד עבודה לפנינו, אז תמשיכו בהשקעה ובתמיכה."

עוד אמר סמוטריץ': "בעזרת השקעות הבונדס אתם מאפשרים למדינת ישראל לבנות ולצמוח, ואנחנו מתמידים בהחזר השקעה ובבנייה של מדינה חזקה. חשוב לנו לוודא שאתם יודעים שההשקעה שלכם חזקה, כדאית וטובה. יתרה מזאת, ההשקעה שלכם בבונדס שולחת מסר לכל תומכי ה-BDS, שהם מבזבזים את זמנם לשווא. מאז תחילת הדרך של הבונדס גייסתם מעל 50 מיליארד דולר של השקעה במדינת ישראל ואנחנו פועלים בעזרתכם להפוך את ישראל למקום עוד יותר ועוד יותר טוב. אנחנו בונים מהר יותר וטוב יותר ממה שתנועת ה-BDS משתדל להרוס ולפגוע."

לסיום, אמר: "בשבוע שעבר ובכלל בחודשים האחרונים, אנחנו שומעים רטוריקה קשה, שיח של חרמות ושל אלימות. לזה אין מקום. הברית של ישראל וארה"ב היא ברית של ערכים, של שוויון, של דמוקרטיה ושל הכלה, לערכים הללו לצערנו אין לנו הרבה שותפים בעולם שהולך ומקצין, אבל הברית הזו היא לא של הרפובליקנים או של הדמוקרטים, לא של השמאלנים או של הימנים זו ברית של ערכים שנלחמים ברע דרך הוספת אור. 70 שנה לאחר שסבתא שלי טבעה באוניית המפקורה, מגיע הנכד שלה לוושינגטון, כשר בממשלת ישראל לדבר אל הבונדס, יהודי ארה"ב שתורמים מזמנם ומרצם למען מדינת ישראל. תודה רבה על השותפות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מתוך דף הפייסבוק של בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ' - שר האוצר
ארכיון. צילום: ניב מוסמן, לע"מ

Back to top button