כלכלהמבזקים

שר האוצר בנאום בכנס הבונדס: ההשקעה שלכם היא המסר הטוב ביותר כנגד תומכי ה-BDS

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' נשא לפנות בוקר (שני) נאום בכנס הבונדס בוושינגטון. בפניה לנוכחים אמר: "ההשקעה שלכם היא המסר הטוב ביותר כנגד תומכי ה-BDS הברית בין ישראל לארה"ב איתנה ומבוססת על ערכים, שיוויון, דמוקרטיה והכלה"

"בעזרת השקעות הבונדס אתם מאפשרים למדינת ישראל לבנות ולצמוח, ואנחנו מתמידים בהחזר השקעה ובבנייה של מדינה חזקה. חשוב לנו לוודא שאתם יודעים שההשקעה שלכם חזקה, כדאית וטובה.. יתרה מזאת, ההשקעה שלכם בבונדס שולחת מסר לכל תומכי ה-BDS, שהם מבזבזים את זמנם לשווא. מאז תחילת הדרך של הבונדס גייסתם מעל 50 מיליארד דולר של השקעה במדינת ישראל ואנחנו פועלים בעזרתכם להפוך את ישראל למקום עוד יותר ועוד יותר טוב. אנחנו בונים מהר יותר וטוב יותר ממה שתנועת ה-BDS משתדל להרוס ולפגוע". אמר סמוטריץ.

לדברי שר האוצר "בשבוע שעבר ובכלל בחודשים האחרונים, אנחנו שומעים רטוריקה קשה, שיח של חרמות ושל אלימות. לזה אין מקום. הברית של ישראל וארה"ב היא ברית של ערכים, של שיוויון, של דמוקרטיה ושל הכלה, לערכים הללו לצערנו אין לנו הרבה שותפים בעולם שהולך ומקצין, אבל הברית הזו היא לא של הרפובליקנים או של הדמוקרטים, לא של השמאלנים או של הימנים זו ברית של ערכים שנלחמים ברע דרך הוספת אור".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
שר האוצר נואם בפני הבונדס
צילום: תקשורת שר האוצר

Back to top button