חדשות הארץמבזקים

המשטרה ערוכה בכוחות מתוגברים להפגנות הצפויות ברחבי הארץ כשהמוקד הוא תל אביב

נמשכת המחאה הרחבה נגד הרפורמה המשפטית הצפויה והמשטרה ערוכה ברחבי הארץ להפגנות מחאה שיערכו הערב (שבת). ההפגנה המרכזית צפויה כמו מידי שבת בתל אביב אבל גם בחיפה צפויה מחאה רבת משתתפים וגם שם המשטרה נערכת בהתאם. המשטרה ערוכה בכוחות מתוגברים ותמנע כל ניסיון חסימת כבישים או פגיעה ברכוש ציבורי.

בשתי הערים הללו בוצעו בסמוך לשעה חמש אחר הצהריים חסימות כבישים וציבור הנהגים מתבקש להתעדכן באפליקציות השונות ולנסוע בדרכים חלופיות. צפויה פגיעה גם בתחבורה הציבורית והחברות ישנו מסלולי נסיעה.

בתל אביב צפויים עומסי תנועה, כך לפחות על פי המשטרה. העליות למחלף השלום בנתיבי איילון נחסמו שכן ההפגנה המרכזית תערך באיזור קפלן. בעצרת זו צפוי לנאום בין היתר מפקד חיל האוויר לשעבר, אמיר אשל. בנוסף ינאם המפכ"ל לשעבר משה קראדי שיתכן ויתייחס לסוגיית הזזתו מתפקיד של מפקד משטרת מחוז תל אביב עמיחי אשד. רבי ניצבים בדימוס כמו גם ניצבי משטרה בדימוס הודיעו כי יגיעו להפגנת המחאה ויישאו חולצות ועליהן הכיתוב: "ניצבים להגן על המשטרה וניצבים להגנה על הדמוקרטיה". עוד נואמים: השופטת בדימוס הילה גרסטל, מייסד היוניקורן FORTER לירון דמרי ואורה פלד נקש, החובלת הראשונה בצה״ל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מפקד משטרת תל אביב, אגב, סייר במקום וערך תדרוך אחרון לקראת ההפגנה. נהגים שחלפו במקום צפרו צפירות תמיכה בו.

בחיפה צעדת המחאה תצא ממרכז הכרמל לכיוון מרכז חורב. שדרות הנשיא נחסמו לתנועה מצומת הביכורים לכיוון מרכז חורב. שדרות מוריה נחסמו בקטע שבין הביכורים, וולפסון ובהמשך מצומת צפרירים עד מרכז חורב וכן הרחובות הסמוכים לאזור. צירי התנועה ייפתחו בהדרגה עם התקדמות התהלוכה. התחבורה הציבורית תופנה לדרכים חלופיות.

הערכות להפגנה
צילום: הדגלים השחורים

4 תגובות

Back to top button