אופנהמבזקים

הפרזנטורים החדשים של H&O: לראשונה השחקנית המצליחה תוביל קמפיין אופנה

השחקנית חן אמסלם (32) והשחקן נדב נייטס (40) נבחרו כפרזנטורים של רשת H&O. הקמפיין הראשון בכיכובם יעלה לרגל השקת קולקציית אביב קיץ 2023 – H&O BRAND COLLECTION. היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכ: 1.5 מיליון ₪.

חן אמסלם. צילום: עמית נעים
נדב נייטס. צילום: יובל חן

במסגרת פעילותם יקיימו הפרזנטורים מגוון פעילויות פרסום, באמצעות משרד הפרסום קניבל, החל מקמפיינים טלווזיונים, שלטי חוצות, פעילות בחנויות ועד יצירת תוכן ברשתות החברתיות למגוון מחלקות רשת H&O : אופנת נשים וגברים, הלבשת לילה ופנאי, אופנת ספורט ועולם הבית, תוך דגש על מגוון המותגים הרחב שמציעה הרשת ביניהם: טאג וומן, דקס, לי, רנגלר, נאוטיקה, אקספו, אדידס, נייקי, ריבוק, אנדר ארמור, ועוד.

חן אמסלם, שזהו הקמפיין הראשון שלה לרשת אופנה מסרה על הבחירה ועל יום האישה הבינלאומי: "פעם כשהייתי קטנה, כולם סביבי צעקו נשים נשים אין על נשים, אנחנו הכוח הכי חזק בעולם, ואני לתומי לא הבנתי על מה המהומה . ואז ילדתי והפכתי לאמא. ואני לחלוטין מבינה. אני קמה בבוקר אחרי לילה ללא שינה מתקתקת את הבית לוקחת את הילדה שלי למסגרות לא שוכחת גם פרי בתיק חוזרת לתינוק שלי מניקה אותו יוצאת לאימון חוזרת מכינה ארוחת צהריים אוספת את הילדה מהגן , יורדים לגינה , מרוחה בבמבה ובלחות של תל אביב ואז חוזרת מקלחות ארוחת ערב ומתארגנים לשינה ואז היום שלי מתחיל אני מתארגנת להצגה , עושה חימום קולי ברכב מגיעה עם הקהל מתאפרת בעשר דקות והופכת לנסיכה לשעתיים שלמות . בסוף ההצגה אני נכנסת להשתחוות בשמלת כלה נוצצת, הקהל מוחא כפיים סוערות תודה לאל ואני בעצם יודעת שכל הנשים בקהל מוחאות לי כפיים על זה שאני אמא שמחכים לי שני ילדים בבית שאני אמא שעובדת ובוחרת בעצמה . ועל כך באמת מגיע לי כפיים!"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
חן אמסלם. צילום: מאיר כהן

חן אמסלם שחקנית ישראלית מוערכת ששיחקה במגוון סדרות, סרטים והצגות ומזוהה כשחקנית "בגובה העיניים" השתפה בסרטים: מכתוב, בתולים, בסדרות זגורי אימפריה, פצועים בראש, הרמון, אתי אלון, בהצגות: שיער, חצוצרה בואדי, שובם של המכבים ועוד. במהלך השנה האחרונה שיחקה בסרט הקולנוע "בתולים" של הבמאי והתסריטאי מאור זגורי ועתידה לצלם בחודש יוני את זגורי אימפריה. בימים אלו משתתפת בהצגה "לעבור את הקיר".

חן אמסלם. צילום: עמית נעים

נדב נייטס שחקן ישראלי. בימים אלו משתתף נדב במחזה המצליח "מלאכים באמריקה" בו הוא מגלם את דמותו של עורך הדין ג'ו, ועליו זכה בפרס השחקן הטוב ביותר. בנוסף, לוהק לדרמת המתח החדשה של קשת 12, שתהיה מבוססת על רב המכר של יניב איצקוביץ', המועמד לפרס ספיר: "אף אחד לא עוזב את פּאלוֹ אלטוֹ".

נדב נייטס. צילום: רפי דלויה

Back to top button