חדשות הארץמבזקים

במשחק הזה כולנו מנצחים: הפרויקט המרגש הגיע לשיאו – "זהו מעמד מיוחד"

ביום ג' (21/2) התקיים משחק כדורסל יחיד במינו. על המגרש ברמת גן עלו שחקנים מעושים ליגה – ליגת הכדורסל של עמותת אנוש ומקבוצת הכדורסל של אקים רמת גן. המשחק התקיים במעמד ראש עיריית ר"ג, מר כרמל שאמה הכהן ומנהל מחלקת הספורט בעירייה, מר רמי לוי.

עושים ליגה הוא מיזם של אנוש – העמותה הישראלית לבריאות הנפש. מדי שבוע שחקני הליגה עולים על המגרש ומוכיחים שלמרות האתגרים הנפשיים, המשחק והחברים לקבוצה יכולים לשנות את החיים. המפגשים מאפשרים למשתתפים מעטפת ספורטיבית שיקומית רחבה, תשתית להכרת אנשים ומסגרת בה יוכלו לשחק בצורה מקצועית. רבים מהם חוו אשפוזים, עליות ומורדות בחיים והכדורסל מהווה עבורם מסגרת חברתית ושיקומית. את עושים ליגה מפעילה אנוש במסגרת "בשותף" – המרכזים החברתיים של העמותה. המיזם כולל 13 קבוצות ונתמך על ידי משרד הבריאות ומשרד התרבות והספורט.

כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית ר"ג: "כיף לראות אנשים שמתמודדים עם אתגרים משחקים ברוח ספורטיבית, לא מוותרים, עוזרים אחד לשני, והכל בהגינות ובחיוביות. עם נחישות ורוח ספורטיבית אפשר להתגבר כמעט על הכל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שרון סוכר, מנהלת ליגת הכדורסל של אנוש: "זהו מעמד מיוחד בו השחקנים שלנו יכולים להראות את כישרונם, ועד כמה העבודה הקשה שעשו במהלך השנה משתלמת. מיזם 'עושים ליגה' פועל כבר כ- 9 שנים, פותח בפני מקבלי השירות בכל הארץ את הדלת לפעילות ספורטיבית קבועה ומקצועית. אימוני הכדורסל מאפשרים לשחקנים להיפגש פעם בשבוע עם חבריהם לקבוצה ולקחת חלק בעשייה משמעותית. אנו גאים בשחקנים שלנו אשר מגיעים לכל אימון ומשחק ומלמדים את כולנו שיעור חשוב כי השמיים הם הגבול. תודה לאקים על שיתוף הפעולה והחיבור המיוחד ולעיריית ר"ג על התמיכה בפרויקט".

צילום: עמותת אנוש

Back to top button