מבזקיםמשפטי/פלילי

הפרות סדר בשער שכם: 8 נעצרו בחשד להשלכת חפצים על שוטרים

משטרת ישראל עצרה בשעות (שבת) האחרונות שמונה חשודים בחשד שהשליכו חפצים לעבר שוטרים באזור שער שכם. באחד המקרים בקבוק שהושלך פגע בראשה של אישה שעברה במקום. בנוסף, נעצר חשוד תושב מזרח ירושלים בחשד להסתה ברשת חברתית וקריאה להגיע לאזור שער שכם ולהפר את הסדר.

בפעילות משולבת ונחושה של שוטרי תחנת שלם של מחוז ירושלים בסיוע והכוונה של תצפיתני מרכז השליטה של מחוז ירושלים, נעצר מוקדם יותר היום חשוד, תושב סילואן כבן 22. זאת, על פי החשד, לאחר שהסית ברשת החברתית טיק טוק בשידור חי, להגיע לאזור ולהפר את הסדר. שוטרי תחנת שלם שפעלו במקום לאפשר לרבים לציין את חג אלאסראא' ואלמעראג', זיהו את החשוד בהכוונה של תצפיתני מרכז השליטה, והוא נעצר.

מוקדם יותר היום, החלו הפרות סדר נקודתיות באזור שער שכם כשקומץ צעירים מפרי סדר השליכו בקבוקים וחפצים לסירוגין לעבר השוטרים וקראו קריאות הסתה. באחד המקרים בקבוק שהושלך על ידי מפר סדר פגע באשה שעברה במקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעקבות כך, עד כה נעצרו שמונה חשודים שזוהו מפרים את הסדר ומשליכים בקבוקים או חפצים אחרים לעבר השוטרים שפועלים במקום לשמירת הסדר. המעצרים של מפרי הסדר בוצעו באמצעות הכוונת תצפיות של מרכז השליטה של מחוז ירושלים והפללות בשטח של כוחות המשטרה.

במשטרה מציינים כי מדובר בצעירים פורעי חוק שבוחרים לנצל את החג בכדי להפר את הסדר ולנהוג באלימות, ובכך, פוגעים קודם כל בציבור גדול של מתפללים, סוחרים וחוגגים, שרובו מעוניין לחגוג את החג ולקיים את מנהגיו בשקט ובשלווה.

צילום: דוברות המשטרה

2 תגובות

  1. זה מה שהשמואל דורש , להתחשב בפורעים לקראת החג שלהם , העיניין הם לא מרפים מאלימות ופיגועים גם בחג שכאילו חוגגים .

  2. זה מה שהשמואל דורש , להתחשב בפורעים לקראת החג שלהם , העיניין הם לא מרפים מאלימות ופיגועים גם בחג שכאילו חוגגים .

Back to top button