מבזקיםמשפטי/פלילי

פשיטה בדרום: נתפסו אקדח, תחמושת ו-150,000 ש"ח החשודים שהתקבלו מסחר באמל"ח

במסגרת המאבק הנחוש וחסר הפשרות שמנהל מחוז הדרום של משטרת ישראל כנגד מחוללי פשיעה בתחום השימוש והחזקה לא חוקית של אמצעי לחימה, ניהלה היחידה המרכזית של מרחב נגב , במהלך החודשים האחרונים, חקירה סמויה שבמהלכה, שוטרי היחידה התחקו אחר חשודים המעורבים בהחזקה וסחר של אמצעי לחימה בלתי חוקיים ואספו ראיות לכאורה וממצאים כנגדם .

היום לפנות בוקר (שלישי), עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, פשטו כוחות המשטרה במרחב נגב של המחוז הדרומי בהובלת ימ"ר נגב ובסיוע שוטרי תחנת עיירות ויחידות יס"מ נגב, יואב, כלבנים דרום ומג"ב דרום, על בתיהם של החשודים ,באזור תל שבע וחורה, כאשר במהלך החיפושים נתפסו תחמושת קליעית, אקדח אירסופט וסכום כסף של כ 150,000 ₪ שעל פי החשד מקורם בסחר באמל"ח.

עם סיום הפעילות נעצרו 12 חשודים ובסיום חקירתם, ועל בסיס חומר הראיות לכאורה שנאספו כנגדם, הם יובאו היום בפני בית משפט השלום בבאר שבע.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תנ"צ נחשון נגלר , מפקד מרחב הנגב : "מרחב הנגב יצא לפעילות מבצעית ממוקדת כנגד חשודים המחזיקים באמצעי לחימה בלתי חוקים וזאת במסגרת פעילות רחבה שאנו מבצעים, על פי קו הפעולה המנחה של המרחב: "מעבר מהגנה להתקפה" על מנת לייצר ביטחון לציבור, לשים ידינו על עבריינים המחזיקים בנשק בלתי חוקי ועבירות נוספות אשר מסכנות את הציבור במרחב."

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button