מבזקיםפוליטי / מדיני

"לא ננהל שום מו״מ על פשרה לגבי התוכנית המטורפת הזאת – לא מנהלים מו"מ עם עבריינים"

יו"ר התנועה לאיכות השלטון, עו"ד ד"ר אליעד שרגא, נשא לפני זמן קצר (חמישי) נאום במאהל המחאה של התנועה, מחוץ לבית המשפט העליון בירושלים.

"רכבת החורבן של החקיקה האנטי דמוקרטית, דוהרת במהירות של 200 קמ״ש, היא כבר הרסה את חומות המבצר והיא מתקדמת אל עבר קודש הקודשים עצמו." פתח שרגא את דבריו והוסיף, "להזכיר, החקיקה על הפרק היא רק השלב הראשון מבין ארבעה שלבים של ״הפתרון הסופי״ למערכת המשפט… תוכנית שטנית שתהפוך את מדינת ישראל ממדינה יהודית דמוקרטית למדינה דיקטטורית פשיסטית."

בנוסף, אמר: "״הקרב על המבצר״ נמצא בעיצומו, אנחנו עולים היום שלב במדרגות המחאה, המחאה הזאת בסופו של יום תרעיד את אמות הסיפים, היא תשמע מקצה עולם ועד קצהו, כל אזרח וכל אזרחית ייקחו בה חלק. שיהיה ברור, אנחנו לא ננהל שום מו״מ על פשרה לגבי התוכנית המטורפת הזאת – לא מנהלים מו"מ עם עבריינים! אנחנו לא ננהל מו״מ כאשר הראש שלנו נמצא בתוך הלוע של האריה! שיהיה ברור, אנחנו דורשים שבכל נושא של שיח אם בכלל, תנאי יסודי, יעמוד על הפרק הצורך בחוקה והצורך במגילת זכויות אדם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום, אמר: "אנחנו קוראים מכאן, לכל אזרח ואזרחית שהמדינה יקרה להם שיעלו לירושלים, לכאן לאוהל המחאה ויעזרו לנו להאחז בקרקע! אנחנו נגן בגופנו ובנפשנו על מערכת המשפט במדינת ישראל, אנחנו נגן על בית המשפט העליון ועל בית הדין הגבוה לצדק, אנחנו נגן על השידור השידור הציבורי, ואנחנו נגן על הזכויות והלקויות של כל אזרח ואזרח באשר הוא אדם!"

אליעד שרגא - התנועה לאיכות השלטון
צילום: מאהל המחאה של התנועה לאיכות השלטון

Back to top button