מבזקיםפוליטי / מדיני

חברת הכנסת נעמה לזימי נבחרה ליו"ר הוועדה לענייני הצעירים של הכנסת

חברת הכנסת נעמה לזימי ממפלגת העבודה, נבחרה הערב (שלישי) לכהן כיו"ר הוועדה המיוחדת לענייני הצעירים של הכנסת.

לזימי הודתה על בחירתה, ולדבריה, "ישראל נהייתה מדינה שהרבה יותר קשה לחיות בה ובפרט לצעירים – שוק הדיור בקריסה, יוקר המחיה בנסיקה, השירותים החברתיים מיובשים וצעירים חיים פה ללא אופק במדינה. זו זכות עצומה להתמנות להיות יו"ר ועדת הצעירים ולנצל את הבמה בשביל להילחם למען העתיד כאן".

לזימי הבטיחה כי תזמן לוועדה "כל שר ואיש ממשלה שיחטא במילוי תפקידו לדאוג לעתיד הצעירים, אערוך דיונים דחופים בכל פעם בה יזרקו אותנו מתחת לגלגלים, ואעסוק בכל הנושאים הכי אקוטיים: השפעות החקיקה לשינוי המשטר על עתיד הדורות הבאים והמציאות החברתית כלכלית שמשאירה אזרחים ללא תקווה. כחברת כנסת צעירה שמכירה היטב את האתגרים של הצעירים, אני נכנסת לתפקיד, כמי שחיה ונושמת את אותם קשיים – ומתחייבת להילחם עד שקולנו ישמע ונראה את השינויים הנדרשים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר הכנסת, אמיר אוחנה, בירך את לזימי, שפגש אותה לראשונה בפאנל סטודנטים: "וכבר אז זיהיתי בך דחף ולהט פנימי לעשות ולעסוק בנושאים הללו במיוחד. אין לי ספק שתגיעי להישגים נהדרים שהם ברכה לכולנו". אמר. בנוסף, אוחנה בירך את מנהלת הוועדה הנכנסת, דפנה סידיס-כהן, את הצוות ואת חברי הוועדה.

לדברי אופיר כ"ץ, יו"ר ועדת הכנסת: "מצאנו המון הסכמות ושיתוף פעולה בענייני הצעירים, הפריפריה וסיוע לחלשים. הנושאים הללו בדמך ובנפשך, ואני מכיר ומוקיר את האנרגיות והיכולות שלך".

נעמה לזימי - אמיר אוחנה - אופיר כץ
צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת
נעמה לזימי
צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת
נעמה לזימי - אמיר אוחנה - אופיר כץ
צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

Back to top button