חדשות הארץמבזקים

טענות נגד עו"ד אבי חימי: "עינג את עצמו מול עורכת דין שביקשה את המלצתו"

בתוכנית "אזור בחירה" בערוץ 13 ששודר הערב (שני) חשפה העיתונאית איילה חסון מידע מביך לכאורה על יו"ר לשכת עורכי הדין אבי חימי. על פי הדיווח, עו"ד חימי ניהל בתקופה האחרונה קשר, שאינו רומנטי עם עורכת דין צעירה ויפת מראה שביקשה את המלצתו לתפקיד שופטת.

לדברי אותה עורכת דין, מאותו הרגע שביקה את המלצתו עו"ד חימי שינה את יחסו כלפיה כאל מישהי ש"חייבת לו טובה". לאחר שזה עדכן אותה ששלח את מכתב ההמלצה שביקשה, היא קיבלה ממנו שיחת טלפון בווידאו, אשר במהלכה הפשיל את מכנסיו לעיניה ההמומות והחל לענג את עצמו. לדברי אותה עורכת דין, על אף שנדהמה ממעשיו, החלה לתעד את המקרה. לאחר מכן צלצלה לעורך דין אחר, מכר שלה ושיתפה אותו במעשה שביצע לכאורה יו"ר לשכת עורך הדין.

צילום: מתוך "המהדורה המרכזית עם הילה קורח" ברשת 13

איילה חסון התקשרה היום בצהריים לעורך הדין אבי חימי על מנת לקבל את תגובתו אך הוא טען שאינו צריך להגיב על דברים שנעשו בהסכמה. "תגידי לי. מה אני צריך להתייחס למה שאני עושה או לא עושה עם מישהו בהסכמה? אני לא מבין את זה", אמר עו"ד חימי לחסון ששאלה אותו: "אז אתה טוען שזה בהסכמה?" וחימי השיב לה: "לא איני לא טוען שזה לא ב… תגידי לי את רצינית? את רצינית? אני צריך להתייחס ל…."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עורך הדין אמר לחסון כי אם ביצע עבירה פלילית שיפנו למשטרה. "אני מבין בדיוק מה המוטיבציות. תגידי מה שאת רוצה הכל בסדר. אני לא רוצה להגיב לך דבר וחצי דבר. אם ביצעתי עבירות פליליות, המשטרה זו הדרך", ענה חימי לגברת חסון בשיחה.

בתגובה שפורסמה מאוחר יותר בתוכנית מסר יו"ר לשכת עורכי הדין אבי חימי: "פרסום זה אינו אלא חלק ממכונת הרעל של מי שפועל לקדם את ההפיכה המשטרית. פעם נוספת אנחנו עדים לדרך המסוכנת שבה פוליטיקאים נואשים פועלים ללא גבולות על מנת לרמוס את כל מי שדעתו שונה מדעתם. לקחתי ואני לוקח בחשבון שבמקום להתמודד עם העמדות שלי, ינסו לפגוע בי ברמה האישית וזהו מחיר שאשלם באהבה גדולה. הכפשות לא ירפו את ידיי ואני אמשיך לפעול במלוא הכוח כנגד ההפיכה המשטרית שרוצה לרסק את הדמוקרטיה הישראלית".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר בתגובה כי "החשיפה המזעזעת של אילה חסון הערב על ראש לשכת עורכי הדין אבי חימי מחייבת אותו להודיע באופן מיידי על התפטרותו. חימי שלקח על עצמו בשבועות האחרונים את תפקיד מטיף המוסר הלאומי, צריך לערוך עם עצמו חשבון נפש עמוק – וכצעד ראשון, כאמור, להודיע לאלתר על התפטרות מתפקידו".

עו"ד אבי חימי, צילום: לשכת עורכי הדין
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח