מבזקיםצבא וביטחון

התקדמות נוספת בהקמת קרית המודיעין בנגב: "חזונו של דוד בן גוריון מתממש"

מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אמיר אשל, שיסיים מחרתיים את תפקידו, בחר לקיים את הסיור האחרון באתר העבודות להקמת קרית המודיעין בצומת ליקית, יחד עם ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ, וראש מינהל המעבר דרומה, אלון יפרח.

בימים אלה, לאחר השלמת עבודות התשתית, מונחים היסודות למספר מבנים מרכזיים בקריה העתידית. הסיור כלל סקירות על התקדמות העבודות ממנהל הפרויקט, חנן צירט ומגורמי ביצוע נוספים.

במהלך הסיור נטעו אשל ודנילוביץ', יחד עם נציג קק"ל, את עץ זית הראשון מתוך כ-15 אלף עצים אשר ינטעו בשטחה של קרית המודיעין כחלק מהפיתוח הנופי המשמעותי של הקריה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אמיר אשל אמר בסיור: "קרית המודיעין היא חלק משלם גדול יותר. זה לא רק הבטון והיכולות הטכנולוגיות, שיביאו מודיעין טוב יותר למדינת ישראל. החיבור לנגב זה הדבר הגדול ובזה יש עוד הרבה עבודה. אני מלווה את פרויקט קרית המודיעין עוד משנת 2008 כראש אג"ת בצה"ל ומודה על הזכות שהיתה לי להשפיע בנקודות קריטיות, יחד עם האנשים המעולים במשרד הביטחון, בצה"ל וברשויות בדרום, שהאמינו, דחפו ולא ויתרו לרגע. העתיד של מדינת ישראל זה פה ואני מאמין שיותר משפחות אנשי קבע יעלו לנגב, מוקדם ממה שצפינו״.

ראש עיריית ב"ש, רוביק דנילוביץ': "חזונו של דוד בן גוריון מתממש לנגד עיננו בהקמת קרית המודיעין בליקית. אני מבקש להודות למנכ"ל משרד הביטחון היוצא אמיר אשל, שהאיץ וקידם את מעבר צה"ל דרומה. אמיר שותף אמת למאמץ לפיתוח באר שבע והנגב. כעת, לצד העבודות להקמת קרית המודיעין בליקית, הממשלה חייבת לגבש תוכנית עשור כלכלית-חברתית, שתיתן מענה אזרחי רחב ואיכותי, שתכלול: השקעה בתשתיות התחבורה, בשירותי הבריאות, בעוגני התעסוקה, בחינוך, בתרבות והפנאי, במשילות ובביטחון האישי. פרויקט ליקית מוכיח שהנגב הוא הפתרון לאתגרי המדינה. אסור לנו לעצור, חייבים לחזק את הנגב ולהפוכו לאזור הביקוש הבא של מדינת ישראל״.

ראש מנהל המעבר דרומה במשרד הביטחון, אלון יפרח: "מנהל המעבר דרומה במשרד הביטחון מוביל מספר מגה פרויקטים בנגב בהיקף של למעלה ממיליון מ"ר בנוי, שאליהם צפויים לעבור עשרות אלפי משרתים. כל זאת לצד קידום מהלכים משלימים בתחומי התשתיות, התחבורה, החינוך והמגורים, על ידי הרשויות המקומיות וגופי ממשלה נוספים. בשנתיים האחרונות, הוציא מנהל המעבר דרומה את כל פרויקטי מעבר צה"ל לנגב מהכוח אל הפועל – מהליכי המכרז לעבודות בשטח. התקדמות התכנון והעבודות בקרית המודיעין נעשים בקצב משביע רצון ואנו עמלים ביחד עם הזכיין על קידום הפרויקט בקצב מהיר אף יותר״.

רוביק דנילוביץ' - אמיר אשל - נטיעות בדרום
צילום: אגף דוברות וקשרי ציבור במשרד הביטחון
רוביק דנילוביץ' - אמיר אשל - נטיעות בדרום
צילום: אגף דוברות וקשרי ציבור במשרד הביטחון
רוביק דנילוביץ' - אמיר אשל - נטיעות בדרום
צילום: אגף דוברות וקשרי ציבור במשרד הביטחון
רוביק דנילוביץ' - אמיר אשל - נטיעות בדרום
צילום: אגף דוברות וקשרי ציבור במשרד הביטחון
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח