מבזקיםפוליטי / מדיני

מפלגת העבודה בקמפיין חדש: "לא נתפשר על חצי דמוקרטיה"

מפלגת העבודה יוצאת היום (חמישי) בקמפיין חדש המוביל את הקו התקיף והחד משמעי של המחאה נגד מה שהיא מכנה "ההפיכה השלטונית וריסוק מערכת המשפט." על רקע סמל המדינה הנחצה במספריים נכתב: "לא נתפשר על חצי דמוקרטיה" ו"אין הידברות על פסקת ההתגברות". זאת כחלק מהקמפיין.

ממפלגת העבודה מסר: "הקמפיין יעלה ברשתות החברתיות של מפלגת העבודה וייראה בהפגנות הקרובות – במטרה להוריד מהפרק את ניסיונות הפשרה שמנסים להוביל בכירים באופוזיציה מול ראש ממשלה שיש לו עניין אישי בחיסול מערכת המשפט ובביטול המשפט שלו."

יו"ר מפלגת העבודה, השרה לשעבר מרב מיכאלי: "נשות ואנשי הכלכלה, ההייטק, הרפואה, האקדמיה, יוצאות ויוצאי מערכת הביטחון, כל ארגוני החברה האזרחית שמייצגים את השכבות שהליכוד החליש ומקבלים הגנה מבג"צ, כל האזרחיות והאזרחים שאוהבים את ישראל מבינים שהרפורמה שמובילים לוין ונתניהו היא הפיכה משטרית המאיימת איום אסטרטגי על חוסנה של מדינת ישראל כמדינה חזקה, עשירה, יהודית ובמיוחד דמוקרטית. מפלגת העבודה בראשותי גאה לעמוד בחזית המאבק נגד ריסוק מערכת המשפט ובעד השמירה על הדמוקרטיה שלנו. אנחנו לא ניתן שמדינת ישראל תהיה 50 אחוז דמוקרטיה, 50 אחוז דיקטטורה. נמשיך לצעוק בקול גדול, במחאות ובכל מקום- 'אין הידברות על פסקת ההתגברות'. הצטרפו אלינו, יחד נגד על הדמוקרטיה שלנו, יחד נגן על העתיד שלנו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
העבודה - מרב מיכאלי - מירב מיכאלי
ארכיון. צילום: רענן כהן

Back to top button