תאונות דרכים

שתי נשים בשנות ה-30 לחייהן נפצעו בינוני בתאונת דרכים עצמית ברחובות

שתי נשים בשנות השלושים לחייהן נפצעו לפני זמן קצר (שלישי) בתאונת דרכים עצמית שאירעה ברחוב מנחם בגין פינת ההגנה ברחובות. חובשים ופראמדיקים של איחוד הצלה ומד"א העניקו להן טיפול רפואי ופינו אותן לבית החולים, כשמצבן מוגדר לפי שעה בינוני.

מודעה

יעקב יונגרייס חובש באיחוד הצלה סיפר: "מדובר בזירת תאונה קשה, הרכב היה עם פגיעות קשות. הענקנו בזירת התאונה סיוע רפואי ראשוני לשתי נפגעות בשנות ה30 לחייהן" .

ברוך גרינוולד חובש באיחוד הצלה הוסיף: "לאחר בטיפול הראשוני בזירת התאונה פונו הנפגעות בניידות טיפול נמרץ לבית החולים כאשר מצבן מוגדר בשלב זה בינוני".

בוחני אגף התנועה במשטרת ישראל חוקרים את נסיבות התאונה.

איחוד הצלה - תאונת דרכים
צילום: דוברות איחוד הצלה
מודעה
האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.

תגובות הגולשים 0

הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה

האימייל לא יוצג באתר, וישמש רק לעדכון על תגובות המשך.
תגובות עשויות לעבור אישור מערכת לפני פרסום.
טוען תגובות...
Back to top button