בריאותמבזקים

ביקור ראשון של מנכ״ל משרד הבריאות, בבית חולים, טיפת חלב ומרכז לבריאות הנפש

מנכ״ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, ביקר היום (שלישי) בבית החולים סורוקה וניפגש עם מנהל בית החולים, ד״ר שלומי קודיש והנהלת בית החולים. המנכ״ל ערך סיור במחלקות בית החולים. במהלך ביקור במחלקת ילדים נפגש עם ד״ר יריב פרוכטמן, רופא ילדים בכיר שחווה אירוע אלימות לפני מספר ימים. ד״ר פרוכטמן סיפר על התמודדות הצוותים הרפואיים עם אלימות בבית החולים.

בביקור הגיע בר סימן טוב גם לנקודת השיטור שהוצבה בבי״ח לפני כחודש כחלק מהחלטת הממשלה בעקבות וועדת מנדלוביץ של משרד הבריאות ושמע על הפעילות של משטרת ישראל בטיפול באלימות בבית החולים, וזאת יחד עם צוות מחלקת הבטחון של בית החולים. מנכ״ל משרד הבריאות ביקר היום גם בטיפת חלב ברהט, בטיפת חלב ברמות, ובמרכז בריאות הנפש באר שבע.

משה בר סימן טוב, מנכ״ל משרד הבריאות: ״בחרתי לסייר בדרום מתוך מחויבות המערכת לשיפור וחיזוק מערכת הבריאות בפריפריה. הפגישה עם ד"ר פרוכטמן הייתה חשובה במיוחד על מנת לשמוע את התמודדותו והתמודדות הצוותים הרפואיים האחרים עם תופעה הפסולה של אלימות. אנו פועלים רבות על מנת לצמצם עד כמה שאפשר, יחד עם גורמי האכיפה השונים, את האלימות כנגד הצוותים. אנו מחויבים כמשרד להמשיך ולפעול לטובת בתי החולים והרפואה בקהילה כמו גם להמשיך ולחזק את מערכת בריאות הנפש.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
משה בר סימן טוב
צילום: משרד הבריאות
משה בר סימן טוב
צילום: משרד הבריאות
Back to top button