מבזקיםפוליטי / מדיני

מרב מיכאלי תקיפה ולוחמנית: "לא להתרפסות בפני נתניהו – אין שום מקום למשא ומתן"

יו"ר מפלגת העבודה, השרה לשעבר מרב מיכאלי נשאה נאום תקיף לפני זמן קצר (שני) בישיבת הסיעה השבועית. את נאומה הקדישה למאבקה ברפורמה המשפטית של יריב לוין ואף הגדילה לעשות ואמרה כי "אין מקום למשא ומתן".

בפתח דבריה אמרה מיכאלי: "במוצאי שבת יצאו בכל רחבי הארץ למעלה מ-200 אלף אנשים להפגין נגד ההפיכה המשטרית והשחיתות השלטונית המצחינה של נתניהו והשותפים שלו. כל המפגינות והמפגינים האלה לא באו בשביל להתפשר על הדמוקרטיה שלנו. הם לא באו להתפשר על מערכת המשפט שלנו, הם לא באים לנהל משא ומתן עם נאשם בפלילים. הם לא באים לנהל משא ומתן עם מי שמבקש לחסל את מערכת המשפט שלנו, הם לא באים להתפשר עם מי שמנסה להתנקש בדמוקרטיה שלנו. הם לא באים בשביל להתרפס מול נתניהו, ובשביל להציע לו הצעות חמודות שישרתו אותו בניסיון שלו לבטל את המשפט שלו."

בנוסף, אמרה: "200 אלף מפגינות ומפגינים, חברות וחברים, לא רוצים ועדה בלתי תלויה, הם לא רוצים לשאת ולתת עם נאשם, והם צודקות וצודקים. להציע הצעות לנתניהו, לא משנה אם באופן ישיר או דרך מתווך כזה או אחר, זה להיכנע לו. אני מאוד מאוד מוטרדת מהקולות שמשמיעים גנץ ולפיד, לפיד וגנץ. אלה בדיוק הקולות שהמפגינים שלנו מתנגדים להם. אלה בדיוק הקולות שמרפים את ידיהם ועלולים לגרום להם להישאר בבית. לא לפשרה עם נתניהו. אנחנו אומרות בצורה חד משמעית, לא לפשרה עם נתניהו, לא למשא ומתן עם נתניהו, לא להצעות מתנחמדות לנתניהו, לא להתרפסות בפני נתניהו. אסור לאף אחד שנלחם על המדינה שלנו להיכנע לנתניהו. אתם אמורים לדעת את זה, אתם כבר נכנעתם לו בעבר ונתתם לו ממשלה, פעם אחת ב-2013 ופעם אחת ב-2020. אתם אמורים לדעת איך זה עובד. כניעה לנתניהו היא ויתור על הדמוקרטיה שלנו. יאיר, בני- אין הידברות על פסקת ההתגברות. אין שום מקום למשא ומתן. רק במאבק נחוש ועיקש אנחנו נציל את המדינה ואת הדמוקרטיה שלנו. בהתרפסות לא בונים מנהיגות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום, אמרה מיכאלי: "הציבור שיצא לרחובות רוצה שנילחם ביחד בסכנות שמביאה הממשלה הזאת, הוא רוצה שביחד נגיד לנתניהו- אין הידברות על פסקת ההתגברות, אין פשרה על הדמוקרטיה שלנו, אין משא ומתן על מערכת המשפט שלנו. בימין אומרים שההפגנות לא אפקטיביות. ובכן, הם אומרים את זה כי הם יודעים עד כמה הן אפקטיביות. הם מפחדים, ובצדק הם מפחדים. משום שבשבת האחרונה יצאו 200 אלף לרחובות, ואל רק מי שיצאות להפגין השבוע. הם לא כוללים את כל אלה שרצו אבל לא יכלו לצאת להפגין, את כל אלה שבשבת בבוקר עוד לא הבינו למה צריך לצאת להפגין אבל בראשון בבוקר הם הבינו בדיוק למה צריך לצאת ולהפגין, והם יגיעו במוצאי שבת הקרובה להפגנה הגדולה ביותר שתהיה. אנחנו נעמוד שם, כמו מההפגנה הראשונה, סיעת העבודה תהיה שם, תצעד בראש התהלוכה ובראש המחאה שאומרת, אסור להיכנע לנתניהו, אסור להתפשר עם נאשם בפלילים, אסור לנהל משא ומתן עם מי שמאיים לחסל את הדמוקרטיה שלנו. אנחנו נמחה, אנחנו נאבק, עד שננצח ונציל גם את הדמוקרטיה וגם את המדינה שלנו."

ארכיון. צילום: דוברות הכנסת

תגובה אחת

  1. האישה הזאת ממש תמהונית
    מצד אחד את קונה ילד בכסף מאיזהו אישה מסכנה.
    ומצד שני את לוחמת על זכויות האישה
    דו פרצופית

Back to top button