משפטי/פלילי

שני נפגעי אלימות בלוד- מצבם בינוני

שני בני אדם, אב בן 40 ובנו בן ה-18, נפצעו לפני קצר (שישי) באורח בינוני באירוע אלימות שארע ברחוב הרצל בעיר לוד. צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לפצועים שסבלו מפציעות חודרות כתוצאה מירי וצוות מד"א פינה אותם להמשך טיפול בבית החולים שמיר אסף הרופא. .

מודעה

אוהד אברהם ולוי יצחק אופן חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בשני פצועים שסובלים מפציעות חודרות ולדברי עוברי אורח הם נפצעו כתוצאה מאלימות". במד"א הוסיפו כי הם פונו בהכרה.

המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע. ממשטרת מרחב השפלה נמסר כי מדובר בתושבי העיר, אב ובנו. שוטרי תחנת לוד מבצעים סריקות אחר מבצעי העבירה לצד איסוף ממצאים בזירה, לבחינת הרקע והנסיבות.

אירוע אלימות בלוד
צילום: איחוד הצלה
מודעה
תגובות
נשמח לשיח ענייני ומכבד. תגובות פוגעניות יוסרו.
האם הכתבה עניינה אותך?
סה״כ הצבעות: 0
תגובות הגולשים
0 תגובות
כתוב תגובה
התגובה שלך תתפרסם לאחר אישור עורך האתר.
Back to top button