חדשות הארץמבזקים

זליגת הקרקע בהוד השרון: העיריה צופה כי הפעולות שבוצעו יאפשרו חזרה לדירות

עיריית הוד השרון עדכנה לפני זמן קצר (שישי) בנוגע לעבודות ההנדסיות ולטיפול באירוע זליגת הקרקע ברחוב הצנחנים 4, 6, 8. לדבריה הבטון (CLSM) שהוזרם אתמול לכחצי גובה הבור, כדי לייצב את הקרקע ולעצור את הזליגות, התייבש ולא התגלו זליגות נוספות. הבוקר נמשכת הזרמה של בטון נוסף, שתימשך בשעות הקרובות.

לאחר סיום העבודות תינתן חוות דעת של קונסטרוקטור ובהתאם לאישורו ניתן יהיה לשוב לדירות. צפי החזרה לדירות במידה ולא יתגלו הפתעות נוספות בתחום הבניה: היום. נכון לעכשיו, כניסה עצמאית לבניינים ולחניון אסורה עד לסיום הטיפול באירוע אך דיירים שזקוקים לציוד מדירתם, מלווים על ידי נציג עירייה. כמו כן, הכניסה לרחוב הצנחנים בין מצדה לטרומפלדור, עדיין חסומה לכלי רכב, עד להודעה חדשה.

ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי: ״מתחילת האירוע העדפנו לנקוט משנה זהירות כדי לאמוד את היקף זליגת האדמה. העירייה לקחה אחריות על האירוע שהתרחש בשטח פרטי בפרוייקט התחדשות אך השפיע על המרחב הציבורי ועל בניין סמוך וביצעה עבודות רצופות כדי להבטיח חזרה מהירה ובטוחה לקרקע יציבה של הדיירות והדיירים. העירייה פועלת שיוכלו לשוב לדירותיהם עוד היום ואני מבקש להודות לצוותי העירייה, כוחות החירום משטרה/כב״ה ולתושבות והתושבים על הסבלנות״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
בולען הוד השרון
צילום: דוברות כבאות והצלה

Back to top button