כלכלהמבזקים

מענק של 9,000 ש"ח: נחתם הסכם קיבוצי ל-160 עובדים במשרד החקלאות

ההסתדרות, משרד האוצר, משרד החקלאות ופיתוח הכפר ונציגי העובדים חתמו היום (חמישי), על הסכם קיבוצי שיחול על-160 עובדי השירותים להגנת הצומח ולביקורת. ההסכם מסדיר קבלת שירותי ייעוץ לביקורת בייצוא סחורות חקלאיות ויסתיים בסוף שנת 2023.

במסגרת ההסכם יתקיימו שינויים ארגוניים בתכולת העבודה של עובדי השירות להגנת הצומח והביקורות, ובתמורה לכך, העובדים יקבלו מענק של 9,000 ₪ אשר יחולק בשלוש פעימות במהלך השנה הנוכחית.

השירותים להגנת הצומח ולביקורת פועלים במסגרת משרד החקלאות ופיתוח הכפר, והינם זרוע לאכיפת חוקים ותקנות ולמתן שירותים מקצועיים בנושאי הגנת הצומח, ניטור ומניעת נגעי צמחים, כמו גם יבוא וייצוא של תוצרת חקלאית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, עו"ד אופיר אלקלעי מסר: "אנו מביאים בשורת לעובדי משרד החקלאות ופיתוח הכפר. אני שמח לחתום על הסכם אשר נותן מענקים לעובדים ותמורה יפה, ומצפים לנו עוד הסכמים רבים."

יו"ר הוועד הארצי במשרד החקלאות ופיתוח הכפר, איל לוי: "אני שמח על שיתוף הפעולה הפורה עם אופיר אלקלעי יו"ר הסתדרות עובדי המדינה אשר סייע לחתימה על ההסכם הקיבוצי. כמו כן אני מברך על התמורה לעובדים."

לקחו חלק בהסכם: יו"ר הסתדרות עובדי המדינה עו"ד אופיר אלקלעי, יו"ר ועד ארצי משרד החקלאות ופיתוח הכפר איל לוי, יו"ר ועד השירותים להגנת הצומח ולביקורת ליעוז רון, מנהלי חטיבה ארציים בהסתדרות עובדי המדינה עו"ד לירון פריוב ומר אבנר סולטני, סמנכ"לית בכירה להון אנושי במשרד החקלאות ופיתוח הכפר איילה הררי חג'ג',סגן המומנה על השכר במשרד האוצר חנן לזימי, מנהל תחום משרדי ממשלה במשרד האוצר אביתר דוק, כלכלנית במשרד האוצר פנינה שלומוביץ ועו"ד מאיה פרנקו מהלשכה המשפטית של האיגוד המקצועי בהסתדרות.

צילום: דוברות ההסתדרות

Back to top button