בריאותמבזקים

"אנו מצפים ממערכת המשפט לענישה מרתיעה שתיתן מענה ותמגר את מקרי האלימות"

ועדי הרופאים והעובדים בבית החולים סורוקה בבאר שבע, קיימו הבוקר (רביעי) אסיפת הסברה בעקבות החשד לאירוע האלימות החמור, ותקיפת הרופא שאירעו בתחילת השבוע בבית החולים. מאות רופאים ואנשי צוות מכלל הסקטורים הגיעו להביע הזדהות ומחאה כנגד האלימות כלפי צוותים רפואיים באשר הם.
 
ד"ר שלומי קודש, מנהל סורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי, חיזק את הרופאים והצוותים הרפואיים: "לצערי, חווינו שוב אירוע אלימות כלפי רופא בבית החולים.  אני מחזק את ד"ר פרוכטמן ומביע זעזוע ואפס סובלנות מכל מקרה של אלימות מילולית ו/ או פיזית כלפי הצוותים מכל הסקטורים. אני מקווה שיעמידו לרשותנו כלים ואמצעי הרתעה נוספים למגר את האלימות כלפי הצוותים, שמגיעים כל יום לתת מענה לאנשים הזקוקים לטיפול רפואי ולהציל חיים״.

פרופ׳ דניאל קפלן, מ״מ יו״ר ועד בסורוקה: "אנו מודים לכל מי שהצטרף והגיע לתמוך באספת ההסברה ולהנהלת בית החולים על התמיכה במחאתנו. אנו מוקיעים כל אלימות כלפי הצוותים בבית החולים ותומכים בד"ר יריב פרוכטמן שפעל להגנת הצוות שעובד עימו. אנו קוראים לשפר ולהגביר את האבטחה במוסדות הבריאות ולחנך נגד אלימות מכל סוג. כמו כן אנו מצפים ממערכת המשפט לענישה מרתיעה שתיתן מענה ותמגר את מקרי האלימות שהולכים ומחריפים בשנים האחרונות בכל הארץ. אנו נמשיך להעניק טיפול ועזרה לכל מי שנזדקק לכך ונמשיך לעשות את עבודתנו על הצד הטוב ביותר".

מחאה - אלימות נגד רופאים
צילום: דוברות סורוקה
מחאה - אלימות נגד רופאים
צילום: דוברות סורוקה

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button