מבזקיםצרכנות

ישראלים מכל המגזרים עושים שלום אמיתי ב"קלירינג סנטר"

חילופי השלטון בישראל יוצרים בהלה ובלבול, הפילוג בעם שלנו הולך וגובר, וגורם לרבים מאיתנו לחוש לא בטוחים בעתידנו. אמהות, פנסיונרים, חברי קהילת הלהט"ב, חרדים, מוסלמים, דתיים מסורתיים, דרוזים ואתיופים מוצאים דרכם למרכז המקנה כלים לתקשורת מנצחת, וממחיש שחיים משותפים של הרמוניה אפשריים כאן במדינתנו

מרכז הקלירינג סנטר בתל אביב ובחיפה תפס מקום של כבוד בקהילת העסקים בשנים האחרונות. בני כל הגילים מגיעים למרכז על מנת ללמוד קורסים וסדנאות המאפשרות להם להשתחרר מחסמים, פחדים וחרדות וקבל כלים להצלחה בכל תחום בחיים.

המרכז המונהג בידי דון שאול, מאסטר לאימון בשיטת LIFE POWER, מחזיק בסניפים בתל אביב ובחיפה ומלמד מאות ישראלים בשנה כלים פרקטיים שמאפשרים להם לצאת מתקיעות כתוצאה ממחשבות שליליות, הרגלים רעים וטראומות שנאספו בתת המודע.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במרכז מספרים כי בחודש האחרון עלו במאות אחוזים מספר האנשים המגיעים למרכזים ומדווחים על לחץ וחרדה כתוצאה מחילופי הממשלות בישראל, על הביטחון שלהם בעתידם ועל החברה הישראלית.

מיעוטים מוחלשים באוכלוסייה כגון דרוזים, ערבים, אתיופים, אוקראינים, מוסלמים וגם חברי קהילת הלהט"ב מביעים בקול את החרדות שלהם כתוצאה מאפשרות לחקיקת חוקים חדשים שיפגעו בזכויותיהם האזרחיות.

דון שאול: "המון אנשים מכל המגזרים והגילים מגיעים למקום בגלל הכלים והסביבה המיוחדת שיצרנו כאן. בחברה הקרה והצינית של היום, אנשים צמאים לחום, תקשורת טובה, כבוד ופרגון אמיתי. אנו שמים דגש עצום על עירוב כל המגזרים ופעילות שתאפשר לכל אלה להתקרב וליצור קשרים וחברויות אמיצות. קורסים בהם חרדי מאמן מוסלמי, אישה דתייה מאמנת להט"ב, דרוזי מסורתי מאמן איש עסקים חילוני מצליח. לא מזמן הקורונה הרחיקה אותנו אחד מהשני והחיים עברו לזום. זה יצר ריחוק חברתי ותחושת בדידות חזקה. כיום אנשים מחפשים להיפגש, להתראות פיזית. חילופי הממשלות, ההפחדות והשיסוי המגיעים מלמעלה מחלחלים ומשפיעים על המצב בכל הקשרים החברתיים שלנו. התוכניות ב"קלירינג סנטר" מתמקדות בתוכן חשוב להתפתחות אישית לתקשורת מנצחת, לשחרור ממחסומים פנימיים כמו חרדות, מחשבות שליליות ופחדים ולבניית ביטחון עצמי עוצמתי. רק השבוע הגיעו אלינו עשרות תלמידים חדשים וביניהם קהל מסורתי, דתי, חרדי, שני מוסלמים, שלושה דרוזים, 5 אתיופים, אוקראינים וגם צברים ישראלים.

המקום הזה מראה שבני כל המגזרים, המינים והדתות יכולים להסתדר בהרמוניה האחד עם השני ולפתח חברויות אמיצות, כאשר לא מפריעים להם ומשסים ביניהם, ועם הכלים הנכונים.

אנשים צמאים למקום בו יש תקשורת בריאה, קבלה של כל אחד ללא קשר למוצאו, ולנו יש כלים ומסגרת שמאפשרים את זה. זה אי של שפיות בעולם נסער. צו השעה היא מעורבות חברתית ויצירת שלום קודם כל בינינו, שיגיע מאיתנו, האזרחים ורק אז יתפשט מלמטה למעלה אל המסכסכים האמיתיים – המנהיגים שלנו".

צילום: יח"צ

Back to top button