בריאותמבזקים

כוחות מד"א ערוכים לאבטח רפואית את טריאתלון אילת 2022

תחרות טריאתלון אילת 2022 (אליפות ישראל ה-35) תוזנק ביום שישי (9.12) בשעות הבוקר המוקדמות מעיר המלכים באילת. כאלף המשתתפים שיאובטחו רפואית על ידי כוחות גדולים של מד"א צפויים להתחרות בשחייה, רכיבה על אופניים וריצה.

בשטח האירוע ולכל אורך המסלולים, ייפרשו כוחות מד"א באמצעות ניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים, אופנועי מד"א וחוליות מגישי עזרה ראשונה אשר ינועו עם ציוד רפואי על המסלולים לצד המשתתפים על מנת להגיש מענה רפואי לכל צורך. סירת הים-בולנס טיפול נמרץ של מד"א תעניק סיוע רפואי לשוחים באם יזדקקו לכך. בנקודת הסיום יוקם אוהל מיון עם מיטות-טיפול-נמרץ שיאויש ע"י חובשים ופאראמדיקים של מד"א ובהן יוצב ציוד רפואי מתקדם הכולל גם ברכות מים עם קרח שמטרתם לקרר במהירות נפגעים ממכות חום קשות.

מנהל גזרת אילת-אילות במד"א, גבי בריבו: "צוותי מד"א שפועלים בשיתוף פעולה מלא עם הפקת התחרות ומשטרת ישראל ערוכים להעניק מענה רפואי מידי ולטפל בכל תרחיש. טריאתלון אילת הוא אירוע ספורטיבי מהנה ועל מנת לשמור על בריאות משתתפי התחרות אני מבקש מהמשתתפים להישמע להוראות המארגנים, לעשות את כל ההכנות הבריאותיות הנדרשות מראש, ובמידה ואינם חשים בטוב להאט את הפעילות, לעצור בצד המסלול ולהזעיק באופן מידי את כוחות מד"א הפרוסים בשטח או בקו החירום 101 או באמצעות יישומון אפליקציית 'מד"א שלי' "

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מד"א אופנועים - אילוסטרציה
צילום: דוברות מד"א
Back to top button